هر دلارامروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ درصرافی‌های بانکی ۲۱هزار و ۶۹۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۹۷۳ تومان افزایش قیمت داشت و مجددا به کانال ۲۱ هزار تومانی صعود کرد.

دلار

به گزارش همشهری آنلاین، امروز قیمت هر دلار در صرافی ملی ۲۱هزار و ۶۹۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۹۷۳ تومان افزایش قیمت داشت.

امروز قیمت خرید و فروش دلار در صرافی ملی به ترتیب ۲۱ هزار و ۲۶۹ تومان و ۲۱هزار و ۶۹۸ تومان اعلام شد. صرافی ملی امروز بنا بر اعلام سایت سنا بانک مرکزی سه بار نرخ معاملاتی خود را تغییر دارد. بر این اساس دلار در دومین نرخ اعلامی از سوی این صرافی مجدا به کانال ۲۱ هزار تومانی صعود کرد. ۵ روز قبل بود که دلار به کانال ۲۰ هزار تومانی عقب نشینی کرد.

امروز قیمت خرید و فروش یورو نیز در این صرافی به ترتیب ۲۵ هزار و ۱۹۴ تومان و ۲۵ هزار و ۷۰۳ تومان اعلام شد.

گفتنی است دیشب رئیس کل بانک با بیان اینکه نرخ فعلی ارز نرخ واقعی نیست، گفت: بانک مرکزی به ارزپاشی اعتقادی ندارد، اما روند بازار نزولی است و نرخ ارز کاهش پیدا می‌کند.

به گفته عبدالناصر همتی مداخله در بازار طی سال‌های گذشته تغییر کرده و مداخله در بازار متشکل ارزی و توسط خود صادرکنندگان انجام می‌شود. همانطور که امروز بانک مرکزی حتی یک دلار هم ارز در بازار عرضه نکرده، اما ارزهای عرضه شده در بازار متشکل متقاضی نداشته که نشان می‌دهد دلار پتانسیل پایین رفتن زیر ۲۰ هزار تومان را هم دارد.

همتی: ارزپاشی نمی‌کنیم | نرخ دلار پتانسیل پایین رفتن از ۲۰ هزار تومان را دارد

قیمت طلا و سکه صعوی شد | جدیدترین قیمت‌ طلا و سکه در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

تغییرات نرخ دلار و یورو در صرافی ملی

امروز در اولین اعلام از سوی صرافی ملی نرخ خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۰ هزار و ۴۱۲ تومان و ۲۰ هزار و ۸۲۵ تومان اعلام شد. اما در نرخ ذوم اعلامی از سوی صرافی ملی، نرخ خرید و فروش دلار افزایش یافت و به ترتیب به ۲۰ هزار و ۸۹۱ تومان و ۲۱ هزار و ۳۱۳ تومان رسید و به این ترتیب دلار مجددا به کانال ۲۱ هزار تومانی بازگشت.

اما در سومین اعلام نرخ از سوی این صرافی، نرخ خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۱ هزار و ۲۶۹ تومان و ۲۱هزار و ۶۹۸ تومان اعلام شد.

اما قیمت خرید و فروش  یورو در صرافی ملی نیز در اولین نرخ اعلامی ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان  و ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.

در نرخ اعلامی دوم از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش یورو به ترتیب به ۲۵ هزار و ۳۹۸ تومان و ۲۵ هزار و ۹۱۱ تومان افزایش یافت.

قیمت ها در بازار متشکل و بازار آزاد

امروز در بازار متشکل ارز تا لحظه تنظیم این گزارش، قیمت هردلار ۲۱ هزار و ۴۴۶ تومان و قیمت هر یورو ۲۵ هزار و ۲۸۶ تومان اعلام شد.

قیمت خرید هر دلار در بازار آزاد نیز در ساعت ۱۴  حدود ۲۱ هزار و ۹۵۰ تومان بود.

کد خبر 600139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha