چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر کمیته انرژی ستاد مدیرت حمل و نقل و سوخت کشور از راه‌اندازی جایگاه های سوختگیری کوچک CNG در شهرهای بزرگ در شهرهای بزرگ خبر داد

حسین بهمن آبادی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با ببان این خبر از کاهش استقبال صاحبان خودرو از گاز سوز کردن اتومبیل‌های خود خبر داد.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: نبود خدمات پس از فروش و خدمات پس از تبدیل قطعات خودروهای گاز سوز از طرف شرکت‌های خودرو سازی باعث ایجاد اختلال در سیاست‌های دولت در دوگانه سوز کردن خودروها شده است.

وی افزود: سال گذشته صاحبان خودرو بیش از ظرفیت موجود از طرح گازسوز کردن خودروها استقبال کردند اما امسال استقبال کاهش یافته است و مردم گرایش زیادی به گاز سوز کردن خودروی خود ندارند.

بهمن آبادی در ادامه گفت: علاوه بر نبود خدمات پس از فروش و خدمات پس از تبدیل قطعات خودروهای دوگانه سوز، کمبود جایگاههای عرضه گاز CNG باعث کاهش درخواست مردم برای گاز سوز کردن خودروها شده است.

وی گفت: بهترین راه برای برون رفت از این معضل، احداث جایگاه های سوختگیری متوسط و کوچک در پایانه‌های تاکسیرانی، مکان‌های عمومی، مجتمع های مسکونی و پارکینگ‌های ادارات است.

وی افزود: این جایگاه ها با داشتن2 نازل فقط سه متر مربع مساحت دارد و در شبانه روز قادر است200 خودرو را سوخت‌دهی کنند.

بهمن آبادی با اشاره به روی آوری کشورهای توسعه یافته به بهره گیری از جایگاه‌های کوچک، گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات وزارت نفت، به زودی شاهد راه اندازی این جایگاه‌ها در شهرهای کشور خواهیم بود.

کد خبر 59995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز