مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
۰ نفر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با نام «طنز پهلو ۵» در این شهرستان خبر داد.

مسابقه

«یوسف نیک انجام» با اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: فراخوان پنجمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر «طنز پهلو ۵» منتشر شده، از علاقه مندان دعوت می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: آثار ارسالی باید الزاما حول محور ادبیات طنز و در سه بخش شعر و نثر و داستان کوتاه باشد و هر شرکت کننده می‌تواند با ارسال حداکثر ٣ اثر در این جشنواره شرکت کند.

این مسؤول با بیان اینکه شرکت در این همایش هیچ محدودیت سنی ندارد، تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدید آورندگان برای خود محفوظ می‌داند.

وی در ادامه افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ بوده و دبیرخانه جشنواره از پذیرش آثار ارسال شده پس از موعد مقرر معذور است. آیین اختتامیه همایش پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عادی شدن شرایط برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متعاقبا اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه: استان گیلان، شهرستان فومن، خیابان شهید بهشتی، مجمع فرهنگی هنری سیدالشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کدپستی ۱۳۴۸۹-۴۳۵۱۹، و یا به نشانی الکترونیکی fuman@farhangmail.ir و یا به شماره تماس پیام رسان واتس اپ ۰۹۳۰۵۸۰۸۴۱۳ ارسال کنند.

نیک انجام در پایان درباره جوایز جشنواره تصریح کرد: در بخش‌های «شعر طنز» و «نثر و داستان کوتاه طنز»؛ به نفرات اول تا سوم، تندیس جشنواره، لوح سپاس و به ترتیب کارت هدیه ١٠، هفت میلیون و ۵۰۰ هزارو ٥ میلیون ریالی اهدا می‌شود. همچنین به پنج اثر برگزیده توسط هیأت داوران در تمامی بخش‌ها لوح سپاس و کارت هدیه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

کد خبر 599814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha