مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به این که ساعتی پیش انفجار مهیبی در شرکت تاژ رخ داد، گفت: نیروهای آتش‌نشان از چند جبهه در حال مهار شعله‌های آتش هستند.

آتش‌سوزی - کارخانه تاژ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، قدرت‌الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به آتش‌سوزی که در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه امروز (۱۸ اردیبهشت) در شرکت تولید مواد شوینده تاژ اتفاق افتاده است، اظهار کرد: بلافاصله پس از آگاهی از میزان گستردگی حریق در این شرکت نیروهای آتش نشانی شهرک لیا، الوند، شهرستان البرز، بوئین زهرا، قزوین و محمدیه به محل اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این انفجار تا کنون تلفاتی به همراه نداشته با این حال یکی از سوله‌های شرکت کاملاً از بین رفته است و در حال حاضر نیروهای متخصص آتش نشانی با بررسی‌های دقیق از شرکت‌های هم جوار و میزان وجود مواد شیمیایی در شرکت در حال کنترل و اطفا حریق هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به این که تا این لحظه اطلاعات دقیقی در خصوص میزان خسارات وارده وجود ندارد، گفت: نیروهای آتش نشانی از چند جبهه در حال مهار شعله‌های آتش هستند و نگرانی اصلی ما در حال حاضر سرایت کردن آتش به شرکت‌های هم‌جوار است.

کد خبر 599658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha