اول اردیبهشت هر سال با افزایش نرخ کرایه تاکسی و نصب برچسب‌های جدید همراه است.

تاكسي

همشهری آنلاین_راحله عبدالحسینی:  امسال نیز این افزایش قیمت پس از کارشناسی اعمال شد. با نصب برچسب‌ها رانندگان و مسافران خود را موظف به اجرای قانون جدید می‌دانند و تخلفی صورت نمی‌گیرد. در این صفحه نگاهی داریم به نرخ جدید کرایه و مسیرهایی که ناوگان حمل‌ونقل تاکسیرانی منطقه ۲ آن را پوشش می‌دهد.

شرایط شیوع بیماری کرونا بر سفرهای درون‌شهری تأثیر داشت. از جمله اینکه به دلیل رعایت فاصله اجتماعی تعداد مسافران تاکسی به ۳نفر کاهش پیدا کرد. «محمد روشنی» مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران می‌گوید: «هیچ راننده‌ای اجازه ندارد بیش از سقف مصوب کرایه دریافت کند و مانند سال گذشته نرخ‌ها طبق شرایط کرونایی و برای ۳ و ۴ مسافر تعیین شده است. یک برچسب مندرج به قیمت مصوب داخل تاکسی‌ها روی شیشه جلو نصب شده تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.»

او درباره بارکدهای نمایش داده شده روی برچسب‌ها می‌گوید: «بارکدها حاوی اطلاعات مربوط به مالکیت خودرو و راننده تاکسی است و مشخصاتی از جمله صلاحیت و انطباق مشخصات فردی راننده با خودرو و تأیید مدارک کامل احراز شده تاکسیران برای فعالیت در خطوط یا محل تعیین شده فعالیت او را درصورت اسکن نمایش می‌دهد.»

  • ۴پایانه تاکسیرانی و ۴۹ خط تاکسی

سهم تکه دوم پایتخت از ناوگان تاکسیرانی تهران ۴۹ خط تاکسی و ۴پایانه تاکسیرانی است. پایانه تاکسیرانی شهید نظری در بزرگراه محمدعلی جناح، ابتدای رینگ خروجی میدان آزادی، پایانه سازمان آب بالاتر از فلکه دوم صادقیه، ابتدای بزرگراه اشرفی اصفهانی، تقاطع خیابان سازمان آب، پایانه میدان صنعت در ضلع جنوب غربی میدان صنعت، ابتدای بزرگراه شیخ فضل‌الله‌و پایانه تاکسیرانی زیر پل ستارخان پایانه‌های تاکسیرانی منطقه ماست.  

  • راهنمای نرخ کرایه‌های جدید خطوط تاکسیرانی

طبق برچسب!

کد خبر 599163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha