مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
۰ نفر

با توجه به شرایط اقتصادی، امکان خرید کتاب برای دوستداران کتاب بسیار پایین آمده است. از سویی دیگر با به وجود آمدن شرایط کرونا افراد برای گذراندن ایام قرنطینه به کتاب خواندن روی آورده‌اند.

کتاب عمومی

در این میان کتابهای عمومی شامل مجموعه ای گسترده ای از موضوعات مختلف است که موجب راضی نگه داشتن انواع سلیقه ها می شود. این موضوعات شامل تاریخ، ادبیات، سیاست، اقتصاد، آشپزِی، جامعه شناسی و ... می شود.

شما امروزه از طریق فروشگاه های اینترنتی کتاب مانند فروشگاه آنلاین کتاب سراج بوک می توانید در هر نقطه از کشور اقدام به خرید آنلاین انواع کتابهای عمومی با ۵۰ درصد تخفیف کنید به عنوان مثال خرید کتاب با ۵۰ درصد تخفیف تهران، اصفهان و شیراز نمونه ای از فروش های اینترنتی این مجموعه است. در ادامه قبل از نحوه خرید کتاب با تخفیف؛ بهتر است با انواع کتاب های عمومی آشنا شوید.

برای خرید آنلاین کتاب از فروشگاه کتاب سراج بوک؛ به عنوان بهترین سایت های خرید کتاب به صورت مجازی و غیرحضوری، عرضه کننده محبوب ترین کتاب هایی از جمله: انسان خردمند، جز از کل، ۱۱۰۰ واژه با ترجمه فارسی، ۲۱ درس برای قرن ۲۱، c++ جعفر نژاد قمی، آخرین انار دنیا، از خوب به عالی، از پاریز تا پاریس، انجیل عیسی مسیح، انسان خردمند با تخفیف و... در سرتاسر کشور می باشد.  

کتاب های عمومی شامل چه نوع کتاب های است؟

این نوع کتاب ها شامل انواع گوناگون کتاب با موضوعات مختلف است. متنوع بودن این نوع کتاب ها موجب شده است که بیشتر افراد برای برطرف کردن نیازهای خود و افزایش سطح فرهنگ و علم خود اقدام به خرید اینترنتی انواع کتابهای عمومی با ۵۰% تخفیف می کنند. کتاب های عمومی شامل کتاب های فنون، جامعه شناسی، تاریخ، اشپزی و دسته های دیگر است.

با توجه به این که این کتاب ها شامل طیف وسیعی از موضوعات می شوند، مخاطبان زیادی هم دارند. البته لازم به ذکر است که از طریق مطالعه این کتاب ها ممکن است که اطلاعات جامع و مانعی نتوان به دست آورد ولی می توان به آگاهی و بینش کلی در زمینه های گوناگون رسید. در ادامه به شرح چندین دسته کلی از کتاب های عمومی می پردازیم.

خرید آنلاین انواع کتاب‌های عمومی با ۵۰% تخفیف

کتاب های جامعه شناسی

از طرفداران این نوع کتاب افراد خاص و دغدغه مند هستند که مسائل جامعه برایشان اهمیت دارد. موضوع این کتب بررسی پدیده های جامعه، کنش و واکنش ها، تاثیر اتفاقات جامعه بر انسان و تاثیر انسان بر جامعه است. از این رو بیشتر افراد محقق و جامعه شناس اقدام به خرید کتاب جامعه شناسی می کنند.

اگر مردم عادی بدانند که مطالعه کتاب های جامعه شناسی می تواند چه تاثیر در بینش اجتماعی آن ها و بهبود زندگی و رفتار اجتماعی آن ها داشته باشد؛ بدون شک این کتاب را تهیه و مطالعه می کنند. در ضمن متن این گونه کتاب ها اصلا سخت نیست و عموم مردم به راحتی می توانند موضوع آن متوجه شوند.

کتاب های تاریخی

به دلیل جذابیت بالای این نوع کتاب ها، طرفداران آن زیاد است و با مطالعه این کتاب ها می توانید اطلاعات زیادی در مورد زندگی گذشتگان به دست آوردید. در ضمن لذت مطالعه آن بالاست و شما از طریق انبوهی از داستان های هیجان انگیز و عبرت آموز به تونل زمان می برد. خرید کتاب های تاریخی فقط مختص افراد پژوهشگر نیست و مردم عادی نیز از طرفداران پر و پا قرص آن ها هستند؛ از این رو در زمینه چاپ و انتشار بسیار موفق هستند. در این میان فروشگاه اینترنتی سراج بوک در زمینه خرید آنلاین کتاب های تاریخی با تخفیف های متنوع مانند خرید کتاب با ۷۰ درصد تخفیف به شما در صرفه جویی هزینه و زمان کمک شایانی می کند.

کتاب های ادبیات

این حوزه همواره مورد توجه دوستداران کتاب بوده است؛ از این رو تعدادی زیادی از کتاب های با این موضوع در زمینه داستان، شعر و ... چاپ و منتشر می شود. پس شما برای خرید کتاب ادبیات بدو هیچ محدودیتی دست تان باز است.

کتاب های ادبیات شامل کتاب های رمان، داستان کوتاه، زندگینامه و شعر می شود که هر کدام در بین طرفداران خود محبوبیت خودشان را دارند. شما در کتابفروشی ها می توانید شاهد کتاب ادبیات های فاخر با با نگارش نویسندگان به نام باشید. کتاب خوان های که طرفداران این حوزه هستند ساعت ها زمان برای پیدا کردن کتاب مورد علاقه شان می گذارند که این امر نشان دهنده محبوبیت کتاب های ادبیات نزد مردم است.

کتاب های ادبیات بسیار زیادی در ایران و جهان وجود دارند که شاهنامه، دیوان حافظ، گلستان و بوستان سعدی از بهترین های آنها هستند. در فروشگاه کتاب سراج، یبش از انواع زیادی از کتب ادبیات ایرانی از بهترین نویسندگان وجود دارند. کتاب هایی حاوی اشعاری بسیار زیبا و نثر های خواندنی که همه افراد با همه سنی مشتاق به خواندن آنها هستند.

خرید آنلاین انواع کتاب‌های عمومی با ۵۰% تخفیف

خرید اینترنتی انواع کتاب های عمومی با تخفیف های متنوع

ممکن است شما بسیاری از کتاب های مختلف در حوزه های متنوع را در بازار دیده باشید اما به دلیل نداشتن بودجه کافی از خرید آن منصرف شده اید. در حال جاضر شما می توانید اقدام به خرید کتاب با ۵۰ یا ۷۰ درصد تخفیف کنید. سراج بوک به عنوان یک فروشگاه اینترنتی این امکان را به شما می دهد که در هر زمان و شرایطی کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید و به صورت کاملا رایگان درب منزل تحویل بگیرید. جدای از تهیه کتاب های عمومی شما می توانید اقدام به خرید کتاب درسی با ۵۰ درصد تخفیف یا خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی با تخفیف ویژه از طریق این مجموعه فعال و صاحب نام کنید. 

فروشگاه آنلاین سراج بوک معتبرترین مرکز فروش اینترنتی انواع کتابهای عمومی

همانطور که گفته شد حوزه کتاب های عمومی بسیار گسترده است و ممکن است شما در یک زمان از چندین نوع کتاب خوش تان بیاید ولی بودجه شما کفاف خرید تمامی آن ها را ندهد. از این رو خرد کتاب با تخفیف می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. فروشگاه آنلاین سراج بوک به عنوان بزرگ ترین مجموعه خرید کتاب با ۵۰ یا ۷۰ درصد تخفیف در شیراز، اصفهان، تهران و مشهد و دیگر نقاط ایران فعالیت گسترده ای دارد.

اگر شما از دوستداران کتاب دراین حوزه هستید به شما خرید اینترنتی کتاب با تخفیف ویژه را پیشنهاد می کنیم. خرید آنلاین به شما این امکان را می دهد که بدون صرف زمان زیادی در بازار فیزیکی، در کمترین زمان و با دقت بالا کتاب مورد نظ خود را خریداری کنید.

فروشگاه کتاب سراج بوک از سال ۹۶ با ایجاد فرهنگ کتاب خوانی، اقدام به فروش حرفه ای کتاب به صورت آنلاین در سراسر کشور دارد.شما با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس https://serajbookshop.com/، می توانید بهترین کتاب های روانشناسی و رمان ، بهترین کتاب های کودک ، جدیدترین کتاب های عمومی را به بانک کتاب خود اضافه کنید. در سراج بوک خرید کتاب با تخفیف انجام میشود و کلیه کتاب ها تا سقف ۵۰% یا ۷۰% تخفیف ویژه و دائمی دارند.

کد خبر 598780

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha