کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی جودو محرومیت فدراسیون جودو ایران را به مدت ۴ سال اعلام کرد که این محرومیت تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ اعمال خواهد شد.

جودو

به گزارش همشهری آنلاین در پی ابطال رأی فدراسیون جهانی جودو مبنی بر تعلیق نامحدود فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، توسط دیوان داوری ورزش که منجر به صدور جواز حضور تیم ملی جودو ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ شد. پس از آن با ارجاع مجدد موضوع اختلاف به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی، به منظور صدور رأی جدید، منطبق با مقررات انضباطی فدراسیون جهانی سرانجام امروز (پنج شنبه ۹ اردیبهشت ماه) بر اساس ابلاغیه ای نتیجه رای کمیته انضباطی به فدراسیون جودوی ایران واصل شد.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو با احتساب حدود ۲۰ ماه تعلیق فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران در خلال روند رسیدگی به این دعوا در دیوان داوری ورزش، حکم خود را مبنی بر محرومیت فدراسیون جودو ایران به مدت ۴ سال اعلام کرد که این محرومیت تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ اعمال خواهد شد.

بر اساس مقررات بین‌المللی، فدراسیون جودو ایران ظرف ۲۱ روز از تاریخ وصول این رأی، فرصت دارد اعتراض خود را نسبت به رأی محرومیت چهار ساله نزد دیوان داوری ورزش ثبت کند.

کد خبر 598172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha