آدام مک‌کی گفته است سریال جدیدی که با اقتباس از فیلم تحسین‌شده «انگل» یا «پارازیت» ساخته می‌شود، بازسازی همان فیلم نخواهد بود.

سریال انگل

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ایندی وایر نوشت: اندکی پیش از آنکه «انگل» موفق شود با کسب جوایز اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم خارجی و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی تاریخ‌سازی کند، بونگ‌جون هو با آدام مک‌کی همراه شد تا اقتباسی تلویزیونی برای اچ‌بی‌او بر مبنای این فیلم بسازد.

مک‌کی که برای سریال «وراثت» با اچ‌بی‌او همکاری کرده و جایزه امی را از آن خود ساخته بود، به‌تازگی گفته است سریال «انگل» با سرعت تمام دارد جلو می‌رود. این کارگردان و نویسنده گفته است نویسندگان انتخاب شده‌اند و به اتفاق بونگ طرح کلی سریال را در قرنطینه خلق کرده‌اند.

مک‌کی سازنده فیلم‌هایی چون «کمبود بزرگ»، «معاون» و «بالا را نگاه نکن» تاکید کرده که سریال «انگل» بازسازی نسخه سینمایی نیست و افزوده است: گاهی در زندگی اکازیونی پیش می‌آید و برای من همکاری با بونگ جون هو حقیقتاً یک افتخار و شانسی است که نصیب من شده است.

بونگ ژانویه سال ۲۰۲۰ گفته بود می‌خواهد نسخه تلویزیونی «انگل» را بسازد زیرا ایده‌های بسیار زیادی داشت که در قالب فیلم دو ساعت و نیمه «انگل» جایی نیافتند. وی گفته بود: هدفم این است که با همه این ایده‌ها یک سریال شش ساعته بسازم.

بونگ همان زمان در حالی که عناصر اصلی را افشا نکرد، گفته بود برای مثال وقتی خدمتکار اصلی داستان که لی جونگ ایون نقشش را بازی کرد شب به خانه بازگشت، صورتش آسیب دیده بود و حتی در حالی که همسرش از او در این باره پرسیده بود، او جوابی نداد اما من برای این موضوع داستانی دارم و همچنین از اینکه او چطور از وجود پناهگاه مطلع شد. اینکه او چه ارتباطی با معمار پناهگاه داشته و خیلی چیزهای دیگر در دل داستان نهفته است که من همه را با خودم نگه داشته‌ام تا بتوانم جایی دیگر آنها را روایت کنم.

کد خبر 596883

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha