در شب پراشتباه بازیکنان استقلال و الدحیل این تیم قطری بود که موفق به شکست شاگردان مجیدی شد.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین استقلال در شبی که فرهاد مجیدی تیمش را با چیدمانی هجومی راهی میدان کرده بود خیلی زود توسط ارسلان مطهری و روی اشتباه گلر الدوحیل به گل رسید اما در ادامه دو  اشتباه مدافعان استقلال باعث شد تا آبی‌ها خیلی زود دو گل دریافت کنند تا شرایط برای استقلال کمی سخت شود.

شاگردان مجیدی که نمی‌خواستند بازنده این دیدار باشد حملات زهرداری روی دروازه تیم قطری انجام دادند تا پاس عالی مطهری را این بار دیاباته تبدیل به گل کند. اما این پایان شب پرماجرای دو تیم در نیمه اول نبود و روی یک رفت وبرگشت توپ در محوطه جریمه استقلال، این الدحیل بود که به گل برتری رسید. تا شاگردان لموشی  با برتری به رختکن بروند.

مجیدی در آغاز نیمه دوم با آوردن وریا و مهدی پور تلاش کرد تا به تیمش در خط دفاعی و میانی نظم بیشتری بدهد. حضور مهدی پور باعث شد تا وضعیت استقلال در میانه میدان بهتر شود.در نهایت استقلال روی یک ضربه کرنر اشتباه دوباره گلر استقلال با ضربه سر فرشید اسماعیلی به گل رسید.

اما اشتباهات خط دفاعی استقلال در برابر الدوحیل تمامی نداشت و در دقیقه ۸۳ اولونگا مهاجم الدوحیل با هت تریک خود دوباره تیم قطری را پیش انداخت تا این نتیجه تا پایان حفظ شود استقلال صدر جدول را به تیم قطری واگذار کند.

ترکیب الدحیل مقابل استقلال

صلاح زکریا، محمد موسی، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، ادمیلسون جونیور، کریم بوضیاف، عبدالله الحرق، سلطان البریک، علی کریمی، المعز علی و مایکون اولونگو.

ترکیب استقلال مقابل الدحیل

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری (۵۹- هروویه میلیچ)، مسعود ریگی (۵۰- مهدی مهدی پور )، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی (۵۰- وریا غفوری)، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

کد خبر 596663

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha