هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه یک اردیبهشت ۱۴۰۰با افزایش حدود ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون و ۲۰۰هزار تومان معامله شد.

سکه

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت دلار در روزهای اخیر موجب ریزش قیمت طلا و سکه در بازار شده است اما امروز این بازار اندکی از ریزش روز قبل خود را جبران کرد به طوری که هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش حدود ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون و ۲۰۰هزار تومان معامله شد.

امروز اگر چه قیمت دلار به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت سکه  کاهش یافت اما قیمت اونس جهانی به عنوان یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار با افزایش مواجه شد و و به ۱۷۸۲ دلار رسید. همچنین قیمت فروش هر دلار امروز از سوی صرافی‌ ملی ۲۳ هزار و ۳۶۹ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۶۲ تومان کاهش قیمت داشت. قیمت خرید دلار از سوی این صرافی نیز ۲۲ هزار و ۹۰۷ بود.

با این حال پیش‌بینی فعالان این حوزه از انتظارات کاهشی در بازار طلا و سکه همانند بازار ارز حکایت دارد. به نظر می‌رسد اخبار مثبت سیاسی از جمله اخبار مثبت از مذاکرات وین این بازار را نیز این روزها به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

در ساعت حدود ۱۶ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و  ۲۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نسبت به  روز گذشته  ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت و با قیمت  ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز قیمت هر نیم‌ سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع ‌سکه بهارآزادی سه میلیون و ۸۰۰ هزار و قیمت هر سکه یک گرمی دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شد که به جز قیمت ربع سکه که افزایشی ۵۰ هزار تومانی نست به دیروز  داشت، قیمت بقیه نسبت به روز گذشته ثابت بود.

امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۱۸هزار تومان رسید. قیمت اونس جهانی طلا نیز  ‌۱۷۸۲ دلار اعلام شد که نسبت به دیروز افزایش یافت.

کد خبر 596608

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha