­مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: انتشار نخستین اوراق اجاره با هدف حمایت از بازار سرمایه و در چهارچوب تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌ها توسط شرکت سرمایه‌ گذاری صبا تامین با ۱۰۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

تالار بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد رضوانی‌فر گفت: این اوراق با سر رسید چهار ساله ، فاقد ضامن بوده و با تکیه بر رتبه اعتباری تخصیص داده شده به بانی از سوی موسسه اعتباری پایا منتشر شده است.
وی افزود: کارگزاری صباتامین عامل فروش و تامین سرمایه امین متعهد پذیره نویسی این اوراق هستند و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صباگستر نفت و گاز نیز بازارگردانی این اوراق را بر عهده دارد.
مدیرعامل شستا گفت: نرخ اوراق ۱۸ درصد سالانه تا سررسید است. پرداخت این نرخ نیز هر ۶ ماه یکبار از تاریخ انتشار است و مدت اوراق ۴۸ ماه است.

کد خبر 596181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    29 11
    به نظر نمی آد کمکی به بازار سرمایه بکنه ؛ بیشتر به نوعی نمایش جهت فریب افکار عمومی است که مدیران تدابیری برای کمک به بازار اتخاذ کرده اند . در کشوری که نرخ تورم بالای 30 درصد می باشد چه کسی اوراق چهار ساله با 18 درصد می خرد؟!