­مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: انتشار نخستین اوراق اجاره با هدف حمایت از بازار سرمایه و در چهارچوب تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌ها توسط شرکت سرمایه‌ گذاری صبا تامین با ۱۰۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

تالار بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد رضوانی‌فر گفت: این اوراق با سر رسید چهار ساله ، فاقد ضامن بوده و با تکیه بر رتبه اعتباری تخصیص داده شده به بانی از سوی موسسه اعتباری پایا منتشر شده است.
وی افزود: کارگزاری صباتامین عامل فروش و تامین سرمایه امین متعهد پذیره نویسی این اوراق هستند و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صباگستر نفت و گاز نیز بازارگردانی این اوراق را بر عهده دارد.
مدیرعامل شستا گفت: نرخ اوراق ۱۸ درصد سالانه تا سررسید است. پرداخت این نرخ نیز هر ۶ ماه یکبار از تاریخ انتشار است و مدت اوراق ۴۸ ماه است.

کد خبر 596181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    29 11
    به نظر نمی آد کمکی به بازار سرمایه بکنه ؛ بیشتر به نوعی نمایش جهت فریب افکار عمومی است که مدیران تدابیری برای کمک به بازار اتخاذ کرده اند . در کشوری که نرخ تورم بالای 30 درصد می باشد چه کسی اوراق چهار ساله با 18 درصد می خرد؟!