سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

هافبک دفاعی سرخ‌پوشان بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل الریان به میدان رفت و با عملکرد بسیار خوب خود حتی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کمال کامیابی‌نیا

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس در این فصل ۳هافبک دفاعی دارد و لاجرم یکی از آنها باید بیرون بنشیند. در این میان عمدتا انتخاب یحیی گل‌محمدی حضور احمد نوراللهی و میلاد سرلک در کنار هم بوده و کمال کامیابی‌نیا اغلب روی نیمکت نشسته است. او البته در مقطعی به‌عنوان جانشین کنعانی‌زادگان مصدوم در پست دفاع میانی به میدان رفت و بد هم کار نکرد. با این حال با بهبودی این بازیکن، کمال هم روی نیمکت برگشت.

در دیدار با الریان قطر اما یحیی تصمیم گرفت به سرلک استراحت بدهد و کامیابی‌نیا را از ابتدا به میدان بفرستد. از قضا کمال شب درخشانی داشت و با گلی که در آغاز نیمه دوم به ثمر رساند، شیرازه حریف قطری را فرو پاشاند. او در انتهای دیدار هم به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا حقانیتش را نشان داده باشد.

کامیابی‌نیا سال‌های پایانی فوتبالش را پشت سر می‌گذارد و طبعا دلش می‌خواهد بیشتر بازی کند. زمان حضور در زمین هم معمولا شاهد نمایش‌های خوبی از این بازیکن هستیم؛ بنابراین شاید ترافیک خط میانی کمال را به سمت جدایی سوق بدهد. باید منتظر ماند و دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ آیا به کمال بیشتر از قبل بازی می‌رسد یا او باز هم از روی نیمکت باید کار احمد و میلاد را تماشا کند.

کد خبر 596172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha