شاگردان گل‌محمدی سومین دیدار خود را در برابر نماینده هند با پیروزی پشت سر گذاشتند تا همچنان صدرنشین قاطع گروه باشند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم پرسپولیس در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، سومین بازی خود را با تیم گوا نماینده هندوستان برگزار کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی نیمه نخست را هجومی شروع کردند اما برخلاف شکل بازی نماینده هندی‌ها در دقیقه ۱۳ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و با یک سانتر و ضربه سر اولین گل بازی را میان بهت مدافعان سرخ‌پوش به ثمر رساندند. بعد از گل پرسپولیسی‌ها باز هم یکپارچه شدند تا اینکه با یک پاس فرار عیسی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما مدافع گوا بر روی بازیکن پرسپولیس خطای پنالتی انجام داد و مهدی ترابی در دقیقه ۱۹ گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه باز هم سرخ‌پوشان دامنه حملات خود را افزایش و با سانتر زیبای ترابی، سید جلال حسینی که در خط حمله به مهاجمان پرسپولیس اضافه شده بود با ضربه سر دروازه گوا را باز کرد تا شاگردان گل‌محمدی در دقیقه ۲۴ به گل دوم برسند. سرخ‌پوشان پس از گل دوم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف هندی ایجاد کردند و در دقیقه ۴۱ بازی پهلوان با جا گذاشتن مدافع گوا دومین پنالتی در نیمه نخست گرفت ولی کنعانی‌زادگان ضربه پنالتی را به وسط دروازه فرستاد و دروازه‌بان گوا مانع گل سوم پرسپولیس شد تا این نیمه با برتری دو گله شاگردان یحیی به پایان برسد.

نیمه دوم همانند نیمه نخست با بازی هجومی سرخ‌پوشان آغاز شد و شاگردان گل‌محمدی در ابتدای این نیمه تا آستانه زدن گل سوم هم پیش رفتند ولی با بی‌دقتی فرصت‌ها از دست رفت تا درنهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیسی‌ها به پایان برسد.

شاگردان گل‌محمدی با پیروزی ۹ امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر گروه محکم‌تر کردند.

کد خبر 596401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha