در فاصله چند ساعت مانده به بازی دو تیم حالا صفحه پرسپولیس پستی در این خصوص منتشر کرده که در راستای تلاش برای جبران پست حاشیه ساز است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین بعد از ماجرای اعتراض هندی ها به پست حاشیه ساز صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس، مدیران این تیم تلاش کردند تا به هر نحوی شده این اقدام را جبران کنند و از هندی ها به خاطر این اشتباه بزرگ دلجویی کنند. در فاصله چند ساعت مانده به بازی دو تیم حالا صفحه پرسپولیس پستی در این خصوص منتشر کرده که در راستای تلاش برای ایجاد دوستی بیشتر با این باشگاه و البته منصرف کردن مسئولان فدراسیون فوتبال هند از پیگیری شکایت شان است.

صفحه پرسپولیس در خصوص بازی این تیم برابر گوا نوشت: «دیدار با نماینده هند برای پرسپولیس می‌تواند از دو جهت دارای اهمیت باشد؛ در ابتدا رقابت با تیمی سختکوش که با تمام وجود، فوتبال سالم را به نمایش می‌گذارد و همچنین، مصاف ورزشی با نماینده کشوری که مهربانی مردمانش قابل ستایش است.»عکس | دلجویی جالب توجه پرسپولیسی ها از مردم هند

باشگاه پرسپولیس در پایان نوشته: «بازی امشب با گوا در حافظه تاریخی باشگاه پرسپولیس باقی می‌ماند. این تقابل در زمین بازی، جذابیت فوتبالی دارد و خارج از زمین، مُبَلغِ نزدیکی فرهنگ و بسط برادری میان مردم دو کشور است.»

کد خبر 596372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha