مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

با ازدحام شهروندان ارومیه‌ای برای اعتراض به جرائم رانندگی، واحد رسیدگی به اعتراضات جرائم و تخلفات رانندگی استان تعطیل شد.

جرایم رانندگی

به گزارش همشهری آنلاین، رانندگان آذربایجان غربی در اعتراض به افزایش جرائم رانندگی مربوط به منع ترددهای شبانه و محدودیت تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی، مراجعات زیادی به راهنمایی و رانندگی استان داشته‌اند، ولی از امروز با درِ بسته واحد اجرائیات این مرکز روبه‌رو شدند.

سرهنگ عباس فرمانی، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان، در واکنش به این موضوع به خبرنگار همشهری آنلاین گفت: با توجه به ازدحام همه‌روزه مراجعان در جلوی درِ ورودی راهنمایی و رانندگی استان و خطر ابتلا به بیماری کرونا، مجبور به تعطیلی واحد رسیدگی به اعتراضات جرائم و تخلفات رانندگی استان شدیم.

وی ادامه داد: این تعطیلی تا کاهش شیوع کرونا و تغییر رنگ‌بندی وضعیت کرونایی شهرستان ارومیه از قرمز به نارنجی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه دیگر واحدها همچنان به ارائه خدمات ضروری ادامه می‌دهند، گفت: از شهروندان عزیز خواهشمندیم تا اطلاع بعدی از مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی  استان پرهیز کنند.

کد خبر 595748

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha