مجموعه فیلم‌ها و بازی‌های رزیدنت ایول یا رزیدنت اویل (Resident Evil) طرفداران بسیاری در جهان دارد و امسال این طرفداران شاهد یک قسمت جدید بازی ویدیویی (Resident Evil Village)، یک فیلم بلند لایو-اکشن و یک سریال انیمیشنی با عنوان «رزیدنت ایول، تاریکی بی‌نهایت» (Resident Evil Infinite Darkness) خواهند بود. نتفلیکس اولین تریلر سریال را منتشر کرده است.

رزیدنت ایول

به گزارش همشهری آنلاین، کپ‌کام (Capcom) شرکت نشر و توسعه ژاپنی بازی‌های ویدیویی که به خلق بازی‌های پرفروشی چون رزیدنت ایول، شیطان هم می‌گرید و مبارزان خیابانی مشهور است، به تازگی اطلاعات تازه‌ای از پروژه‌های جدید رزیدنت ایول منتشر کرده است.

بنا به اطلاعات کپ‌کام، در داستان تازه، لئون اس کندی و کلر ردفیلد از قهرمانان مجموعه رزیدنت ایول در تالارهای کاخ سفید با زامبی‌ها مبارزه می‌کنند. در بازی رزیدنت ایول ۶، لئون شاهد زامبی شدن رئیس جمهور ایالات متحده بود و ممکن است این سریال، پیش‌درآمدی بر آن بازی باشد. 

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: در سال ۲۰۰۶، ردپاهایی از دسترسی غیرمجاز به اسناد سری ریاست جمهوری در رایانه‌های کاخ سفید کشف شد. «لئون اس. کندی»، مامور فدرال در میان گروهی است که به کاخ سفید دعوت شده‌اند تا درباره تحقیق کنند. ناگهان برق قطع می‌شود و لئون و اعضای گروه یگان ویژه زامبی‌ها با زامبی‌ها مبارزه کنند. در همین حین، «کلر ردفیلد» از «تراسیو» با تصویر مرموزی برخورد می‌کند؛ نقاشی یک کودک از زامبی‌ها و پناهجویان. کلر برای انجام تحقیقات در این مسئله دست به کار می‌شود. صبح روز بعد، کلر از کاخ سفید دیدن می‌کند تا درخواست بازسازی ساختمان خیریه را ارائه کند. در آن‌جا، او فرصت ملاقات دوباره با لئون را به دست می‌آورد و طرح مرموز را به او نشان می‌دهد. لئون به نظر متوجه ارتباط میان آن و هجوم زامبی‌ها به کاخ سفید شده، اما به کلر می‌گوید هیچ ارتباطی وجود ندارد.

نیک اپستولایدز و استفانی پنیسلو برای صداپیشگی شخصیت‌های کلر و لئون انتخاب شده‌اند. «رزیدنت ایول تاریکی بی‌نهایت» تابستان امسال از نتفلکیس پخش خواهد شد.

کد خبر 595586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha