مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تعداد مسافران مترو با شروع سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با پیش‌بینی افزایش مسافران گفت: با توجه به این که تعداد قطارها و فاصله حرکت آن‌ها تا مهرماه تغییری نخواهد کرد پیش بینی تراکم بیشتر در مترو تهران با آغاز سال تحصیلی جدید می‌شود.

مهندس ربیعی افزود: با وجود آنکه در خط 1 و 2 مترو تهران با کمبود قطار مواجهیم اما با تعمیرات به موقع میزان توقف قطارها به دلیل نقص فنی و تاخیرها کاهش یافته است اما در خط 5 مترو تهران مشکلات زیادی به دلیل فرسوده بودن قطارها وجود دارد.

وی با تاکید برآن که عمر تعمیراتی قطارهای خط 5 متروی تهران فرا رسیده است ، ادامه داد: میانگین تاخیرهای خط تهران - گلشهر سال گذشته 20 ثانیه بوده که امسال به 30 ثانیه رسیده است و به واقع حل مشکلات این خط جز با ورود قطارهای جدید امکان پذیر نیست.

مدیر عامل شرکت بهره برداری از مترو تهران همچنین در مورد متوسط تاخیر قطارهای خط 1 و 2 مترو تهران، گفت: میانگین تاخیرهای خط 1 و 2 مترو تهران سال گذشته 8 ثانیه بوده که امسال به 5 ثانیه کاهش یافته است.

وی دلیل کاهش تاخیر قطارهای خط 1 و 2 مترو تهران را سوار و پیاده شدن مسافران به طرز صحیح و ارتقای سطح نگهداری و تعمیرات قطارهای این خط دانست و گفت: در مجموع در خط 1و2 با مشکلات کمتری نسبت به خط 5 در مهرماه مواجه خواهیم بود.

کد خبر 59551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز