مهدی طارمی برابر چلسی نیمکت‌نشین بود اما او بعد از حضور در زمین یکی از زیباترین گل‌های چند سال اخیر لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین در بازی برگشت از مرحله‌ یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، چلسی با نتیجه یک بر صفر مقابل پورتو مغلوب شد. در این دیدار مهدی طارمی که از دقیقه ۷۰ وارد بازی شده بود، یک سوپرگل استثنائی در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند. این گل با ضربه‌ برگردان بود اما برای صعود پورتو کافی نبود.

قطعا با دیدن این گل مهدی طارمی، سرمربی پورتو از اینکه چرا به طارمی از همان ابتدا بازی نداده است، پشیمان خواهد شد. پورتو با یک گل بازی را برد اما نتوانست صعود کند و طارمی سوپرگلی زد که قطعا بهترین گل این هفته‌ چمپیونزلیگ بود.

اگر پورتو کمی خوش‌شانس‌تر بود شاید می‌توانست به مرحله‌ بعد صعود کند اما یاران توخل توانستند از نتیجه بازی رفت دفاع کنند و اوضاع برای یاران کونسیچائو دشوار شد. او در دقیقه ۷۰ طارمی را وارد میدان کرد و مهدی هم با سوپرگل خود نشان داد توانایی بسیار بالایی دارد.

در مورد گل طارمی هرچه گفته شود کم است. این گل را حتما باید دید. چلسی بسیار خوش‌شانس بود که مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب پورتو نبود وگرنه شاید اکنون شرایط کاملا متفاوت بود و این چلسی بود که حذف می‌شد.

کد خبر 594968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha