سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بررسی گزارش وزارت اطلاعات از حادثه سایت نطنز و رفع ایرادات مجمع تشخیص مصلحت به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در جلسه امروز خبر داد.

مجلس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، «علی حدادی» در تشریح جلسه امروز سه‌شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز در ارتباط با گزارش وزارت اطلاعات درخصوص موضوعات مختلف امنیت داخلی به کمیسیون از وضعیت سرمایه اجتماعی و ارتباط آن با انتخابات و مباحث مرتبط با آن و همچنین گزارش حادثه اخیر در سایت نطنز بود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به بررسی وضعیت حادثه سایت نطنز در جلسه امروز کمیسیون افزود: مقرر شد اعضای کمیسیون هفته آینده بازدیدی از این سایت داشته باشند.

حدادی با بیان اینکه آسیب و صدماتی که در این خرابکاری به سایت هسته‌ای وارد آمده در دست بررسی‌ است، خاطرنشان کرد: مطمئنا رژیم صهیونیستی در طراحی این حادثه مشارکت داشته است.

 بعد از رفع ایرادات مجمع همه مراحل انتخابات ریاست جمهوری با قانون جدید طی می‌شود

وی همچنین از رسیدگی به ایرادات  مجمع به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این جلسه خبر داد و گفت: ایراداتی که نه شورای نگهبان، بلکه مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در جلسه امروز صحن مطرح شده بود، رفع شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: بعد از تایید شورای نگهبان و ابلاغ آن، ثبت‌نام،  بررسی صلاحیت‌ها و همه مراحل انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری با قانون جدید طی خواهد شد

کد خبر 594923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha