سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

برچسب‌های کوچک مجهز به بلوتوث، ابزار مناسبی برای افرادی هستند که همیشه وسایل خود را گم می‌کنند.

برچسب

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از انگجت، همه ما چنین شرایطی را تجربه کرده‌ایم. هنگام صبح که به سرعت از در خارج می‌شوید، نمی‌توانید کوله یا شارژر لپ‌تاپ خود را پیدا کنید. شاید این موضوع، به چند دقیقه تاخیر در کار منجر شود اما تصور کنید که گاهی ممکن است تاخیر در پرواز یا مصاحبه کاری را در پی داشته باشد.

اگر دائما در حال جستجوی وسایل خود هستید، می‌توانید از ردیاب موسوم به «Mu Tag kit» استفاده کنید. این ردیاب کوچک که در حال حاضر با قیمت ۲۷ دلار به فروش می‌رسد، می‌تواند به شما در یافتن اشیای گمشده کمک کند.

این ردیاب‌ها که به سادگی قابل دستیابی هستند، ابزاری ضروری برای افرادی به شمار می‌روند که بیشتر از به کار بردن وسایل خود، به دنبال آنها می‌گردند. Mu Tag به سادگی به کیف، جا سوئیچی و وسایل دیگر متصل می‌شود. کاربر می‌تواند آن را به سادگی به زیپ و شارژر بچسباند و یا آن را در کیف خود پنهان کند. می‌توان گفت که هر وسیله‌ای با کمک این ابزار کوچک بلوتوثی، قابل ردیابی است.

رباتی که اشیای پنهان را پیدا می‌کند!

پس از اتصال ردیاب به وسایل، کاربر باید اپلیکیشن «Informu» را بارگذاری کند تا راه ساده‌ای برای ردیابی وسایل خود در اختیار داشته باشد. هر برچسب، یک باتری قابل شارژ دارد که به مدت سه هفته دوام می‌آورد.

کاربر با خرید Mu Tag، چهار برچسب سیاه، نارنجی، قرمز یا آبی را به همراه شارژر و دفترچه راهنما دریافت خواهد کرد. کاربر پس از نصب اپلیکیشن می‌تواند به ردیابی وسایل خود بپردازد و در صورت جا گذاشتن یک وسیله، به او اطلاع داده می‌شود.

کد خبر 594748
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha