سیدیاسر خمینی با اشاره به برخی دعوت‌ها از سیدحسن خمینی گفت: رهبر انقلاب از ایشان خواستند در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکنند.

حسن خمینی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از جماران، سیدیاسر خمینی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال کاندیداتوری فرزند یادگار امام، سیدحسن خمینی، در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: در هفته‌ها و بلکه ماه‌های اخیر، اقبال زیادی به اخوی گرامی، جناب حاج‌حسن‌آقا شد و بزرگان زیادی از عاشقان امام، ایثارگران، مذهبیّون، خانواده‌های شهدا، سیاسیون و دانشگاهیان کشور ایشان را تنها کسی دانستند که می‌تواند کشور را با شعار «همه با هم» امام خمینی متحد کند. 

وی با بیان اینکه حاج‌حسن‌آقا هنوز این درخواست‌ها را نپذیرفته بودند، افزود: ایشان با تردید در حال مشورت و بررسی جوانب امر بودند تا اینکه امروز مطابق دیدارهای نوبه خود با رهبری به دیدن ایشان رفتند که طی این ملاقات، رهبر انقلاب کاندیداتوری ایشان در انتخابات را به صلاح ندانستند و با بیان اینکه حاج‌حسن‌آقا را مانند فرزند خود می‌دانند، از ایشان خواستند در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکنند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدیاسر خمینی تصریح کرد: با توجه به این توصیه، طبیعی است تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.  

کد خبر 594685

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha