عضو شورای وحدت اصولگرایان درباره یکی شدن دو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و وحدت، گفت: با شورای ائتلاف گفت‌وگوهای زیادی انجام داده‌ایم و به همراهی و همدلی این دو شورا کاملا خوش‌بین هستم ولی این موضوع از نظر تشکیلاتی هنوز نهایی نشده است.

CHUNK + مصطفی پورمحمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین  به نقل از ایرنا،‌  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی درباره رایزنی با نامزدهای ریاست جمهوری و دعوت از آنها در شورای وحدت، گفت: به‌شکل پراکنده با برخی نامزدهای داوطلبی انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری صحبت‌هایی داشته‌ایم ولی تاکنون به شکل رسمی در شورای وحدت با کسی رایزنی نشده است. تصمیم گرفته شد برای اینکه شاخص‌ها و امتیازدهی مورد نظر شورای وحدت، مورد بررسی قرار گیرد، مصاحبه با نامزدها آغاز شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور درباره شاخص‌های مورد نظر شورای وحدت و نحوه امتیازدهی به نامزدهای ریاست جمهوری بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات حکیمانه نوروزی خود به نکات ارزشمند و مبنایی درباره رییس جمهوری آینده اشاره کرده‌اند.  این نکات مدنظر مجموعه شورای وحدت است. افراد را با توجه به توانایی که برای مدیریت کشور دارند در ترازوی شاخص‌های ملت ایران و همچنین شورا قرار می‌دهیم. فرد مورد نظر باید درک صحیحی از شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی داشته باشد.

پورمحمدی درباره یکی شدن دو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و وحدت، عنوان کرد: با شورای ائتلاف گفت‌وگوهای زیادی انجام داده‌ایم و به همراهی و همدلی این دو شورا کاملا خوش‌بین هستم ولی این موضوع از نظر تشکیلاتی و تصمیم‌گیری هنوز نهایی نشده است.

وی به انتخابات شورای شهر اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ نفر از تهران برای قرار گرفتن در لیست شورای وحدت اعلام آمادگی کردند که پس از پالایش و رای‌گیری در شورای وحدت به لیست ۴۰ نفره رسیدیم که با بررسی‌های بیشتر و در نظر گرفتن اولویت‌ها و شاخص‌ها، لیست ۲۱ نفره نهایی از درون این ۴۰ نفر مشخص می‌شود.

کد خبر 593781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha