سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۵
۰ نفر

گروه ورزشی: مهاجم ایرانی تیم عجمان امارات اعلام کرد در صورتی که علی دایی از وی دعوت کند، آماده خدمت به تیم ملی است.

 علی سامره در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: «با توجه به تعطیلی رقابت‌ها و وقفه چند ماهه در تمرینات، تا حدودی از آمادگی مطلوب به دور هستم اما مطمئناً با تلاش و برنامه‌ریزی که دارم، خیلی زود به شرایط ایده‌آل بازمی‌گردم.»

وی با اشاره به آغاز یک هفته‌ای تمرینات عجمان افزود: «ما قرار است برای برپایی اردویی بلندمدت به اسلوواکی سفر کنیم. در آنجا چند دیدار دوستانه هم برگزار می‌کنیم تا برای حضور در رقابت‌های  فصل آینده لیگ دسته اول امارات به آمادگی مطلوبی دست یابیم.»

مهاجم ایرانی تیم عجمان با بیان اینکه نباید از این تیم انتظار قهرمانی داشت، اضافه کرد: «با توجه به برنامه‌ریزی صحیح، سرمایه‌گذاری مناسب و جذب چند بازیکن مطرح داخلی و خارجی، تیم عجمان می‌تواند نتایج خوبی در رقابت‌های لیگ امارات کسب کند. البته هدف اصلی مسئولان حفظ سهمیه تیم در لیگ است و پس از آن به فکر ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی خواهیم بود.»وی در خصوص شکل‌گیری مجدد زوج خود با کاظمیان در این فصل گفت: «جواد کاظمیان بازیکن و پاسور بسیار خوبی است که می‌تواند به خوبی هر مهاجمی را تغذیه کند.

مطمئناً ما در کنار یکدیگر می‌توانیم مجدداً یکی از خطرناکترین خطوط حمله لیگ امارات را تشکیل داده و به موفقیت تیم خود کمک کنیم.»مهاجم پیشین تیم فوتبال کشورمان در خصوص هدف و برنامه خود در این فصل گفت: «ابتدا تمام تلاشم را برای موفقیت و کسب نتایج مطلوب تیم عجمان به کار می‌بندم ولی همانند سال‌های گذشته به فکر کسب عنوان آقای گلی لیگ امارات نیز خواهم بود. البته دوست دارم مانند فصل گذشته بازیکنان ایرانی حاضر در این رقابت‌ها عناوین مهم لیگ امارات را از آن خود کنند.»

وی در مورد اخباری که از بازگشت وی و چند مهاجم دیگر به تیم ملی  شنیده می‌شود، خاطرنشان کرد: «هنوز صحبتی با من در این خصوص نشده اما در صورتی که علی دایی صلاح دانسته و از من برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل بیاورد همانند گذشته آماده خدمت به تیم ملی بوده و  با تمام توان در اردوها و دیدارهای تیم ملی به میدان می‌روم.»

سامره در پایان در مورد احتمال موفقیت استقلال در فصل جاری و لیگ قهرمانان آسیا گفت: «استقلال در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده و اردوی بسیار مطلوبی را در ترکیه پشت‌سر گذاشته است و مطمئناً شرایط برای موفقیت این تیم مهیاست. »

کد خبر 59338

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز