کریم انصاری فرد می گوید: شاهد دارد و هم تیمی‌هایش می توانند شهادت دهند که چنین صحبت‌هایی را علیه سرمربی تیم مطرح نکرده است.

کریم انصاریفرد

به گزارش همشهری آنلاین دیشب آ.ا.ک یونان با ۵ گل مقابل المپیاکوش شکست خورد. در دیداریکه کریم انصاری فرد موفق به گلزنی شد. اما بعد از این بازی رسانه های یونانی خبر از  درگیری لفطی مهاجم ایرانی با سرمربی اش دادند.

اسپورت ۲۴ یونان گزارش داد که انصاری فرد پس از این شکست در رختکن با عصبانیت با سرمربی آ.اک صحبت کرد و اظهار داشت: اگر به ما اعتماد نداری و اگر نمی‌توانی تیم را مربیگری کنی چرا در اینجا هستی؟

این رسانه یونانی گزارش داد که طرفداران از این نتیجه بسیار عصبانی هستند و حتی به انتقاد از کاپیتان تیم پرداختند که اگر می‌خواهد فرمانده و رهبر آ.اک باشد، باید این نشان را در زمین به معرض نمایش گذارد.

پاناجیوتیس کونه، مدیر ورزشی کریم انصاری‌فرد از این بازیکن ایرانی توضیح خواست که بازیکن ایرانی با رد این صحبت‌ها گفت: من تنها گفتم همه باید منتقد عملکرد خودشان باشند و من خودم هم اولین نفری باید باشم که بازی خودم را بررسی کنم و مورد انتقاد قرار دهم.

بازیکن ایرانی عنوان کرد شاهد دارد و هم تیمی‌هایش می توانند شهادت دهند که چنین صحبت‌هایی را علیه سرمربی تیم مطرح نکرده است.

اوضاع در آ.اک اصلا خوب نبوده و طبق گزارشی که امروز صبح منتشر شد تمام بازیکنان آ.اک با خودروی شخصی و اسکورت پلیس از ورزشگاه خارج شدند.باید دید درگیری انصاری فرد و مانولو خیمنز چه عواقبی را در پی خواهد داشت.

کد خبر 593188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha