تیم ملی ایران بعد از مدت ها در ورزشگاه آزادی به میدان رفت و موفق شد تا سوریه را در یک بازی دوستانه شکست دهد.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از نزدیک به ۱۸ ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. اسکوچیچ در این بازی ترجیح داده بود تا با سیستم سه دفاع مرکزی به میدان برود. مربی کروات در این بازی سعی کرد تا به بیشتر بازیکنان خود میدان بدهد و در این بازی تعویض های زیادی انجام داد.  در نیمه شاگردان اسکوچیچ خیلی زود توسط کنعانی روی ضربه کرنر به گل رسیدند و در ادامه این شروع مجددد عالی بیرانوند که زمینه ساز گل دوم ایران شد.  در نیمه دوم هم با ورود انصاری فرد به میدان این بازیکن موفق شد تا گل سوم ایران را با حرکتی زیبا به ثمر برساند.

تیم اسکوچیچ در این بازی امیدوار کننده ظاهر شد. تیمی که باید دو ماه دیگر در بحرین برای صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی برابر رقبای خود به میدان برود.

ترکیب تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، علی قلی زاده، احمد نوراللهی، جعفر سلمانی، احسان حاج صفی، وحید امیری، سردار آزمون، مهدی طارمی، میلاد محمدی

ترکیب تیم ملی سوریه

ابراهیم عالمه، عمر میدانی، فارس ارناووط، یوسف الحموی، موید عجنان، طاهر کروما، کامل همیشه، محمد عنز، محمد عثمان، محمود المواس و عبدالرحمن برکت

شرح گل

ایران یک - سوریه صفر (دقیقه یک: محمدحسین کنعانی‌زادگان): ارسال زیبای علی قلی‌زاده با پای چپ از روی کرنر به مقابل تیرک اول دروازه سوریه را کنعانی‌زادگان با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

ایران ۲ - سوریه صفر (دقیقه ۳۸: سردار آزمون): شروع مجدد سریع علیرضا بیرانوند با شوت محکم موجب شد تا توپ به مهدی طارمی برسد، اما ضربه زمینی این بازیکن در موقعیت تک به تک را ابراهیم عالمه برگشته داد تا این فرصت از دست برود ولی در ریباند سردار آزمون به راحتی دروازه سوریه را با شوت بغل پا باز کرد.

ایران ۳ - سوریه صفر (دقیقه ۸۱: کریم انصاری‌فرد): علی قلی‌زاده پس از نفوذ تندوتیز تا پشت محوطه جریمه سوریه، کریم انصاری‌فرد را صاحب موقعیت کرد که سر توپ چشم‌نواز و شوت فنی این بازیکن بعد از دفع ناقص ابراهیم عالمه تبدیل به گل شد.

کد خبر 592345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha