معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با توجه به قرار گرفتن تهران در شرایط قرمز کرونا درباره دورکاری کارمندان در اداره‌ها توضیح داد.

دورکاری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در تشریح روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمارهای کرونا گفت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند یعنی می‌توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می‌توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دوسوم کارمندان به صورت دورکار باید وظایف خود را انجام دهند. 

وی ادامه داد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضرور و بیش از این تعداد ممنوع است.

معاون استاندار تهران افزود: اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای قرمز به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.
 

کد خبر 593108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha