نوراللهی قراردادش تا پایان فصل با پرسپولیس اعتبار دارد و در صورتی که پیشنهاد میلیون دلاری او صحت داشته باشد احتمالا باید شاهد جدایی او باشیم.

احمد نوراللهی

به گزارش همشهری آنلاین هافبک سرخها که یکی دوبار برای تمدید قرارداد خود با مدیران این باشگاه جلسه گذاشته بود حالا گفته می شود که پیشنهاد مالی بسیار خوبی از لیگ ستارگان قطر دریافت کرده است. احمد نوراللهی که هم اکنون در اردوی تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با سوریه حضور دارد پیشنهاد مالی قابل توجهی از یک باشگاه قطری دریافت کرده است. هافبک گلزن پرسپولیس که تا پایان هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر شش گل برای قرمزها به ثمر رسانده است با پیشنهاد یک میلیون و صد هزار دلاری از یک تیم قطری روبرو شده است.

نوراللهی که در پایان فصل جاری قراردادش با تیم پرسپولیس به اتمام می رسد مشکلی برای جدایی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی ندارد اما هنوز تصمیم قطعی خود را برای رفتن نگرفته است. او که بهمن ماه سال گذشته با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه برای تمدید قرارداد خود جلسه ای داشت هنوز به توافق با باشگاه پرسپولیس نرسیده است و تصمیم گیری در این خصوص را به ماه آینده موکول کرده است. نوراللهی از پرتغال هم یک آفر داشت که به آن پاسخ منفی داد.

کد خبر 592058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha