دراگان اسکوچیچ بازیکنان بسیار خوبی را در قلب دفاع به تیم ملی دعوت کرده است اما قطعا خیلی دوست داشت که بهترین مدافع سال‌های اخیر فوتبال ایران را نیز در تیم ملی می‌دید.

اسکوچیچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، ملی پوشان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر دراگان اسکوچیچ و کادرفنی تیم ایران دنبال می‌کنند تا برای دیدار دوستانه با سوریه آماده شوند.

در اردوی جدید، سرمربی تیم ملی شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان و سید مجید حسینی را دعوت کرده است در حالی که مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت قادر به حضور در جمع ملی‌پوشان ایرانی نیست.

جالب آن که شنیدیم دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی کشورمان در اردوی تیم ملی و به صورت خصوصی در جمع همکارانش گفته است: "کاش سید جلال حسینی از تیم ملی خداحافظی نمی‌کرد یا اینکه دو، سه سال جوان‌تر بود! "

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که تیم پرسپولیس در پایان هفته هجدهم با تنها ۹ گل خورده عنوان بهترین خط دفاع لیگ بیستم را به خود اختصاص داده است. خط دفاعی که لیدر و رهبر آن سید جلال حسینی است. کاپیتان پرسپولیس نه تنها در امور دفاعی موفق ظاهر شده بلکه توانسته است ۴ گل حساس نیز برای تیمش به ثمر برساند.

گفتنی است سید جلال حسینی آذرماه سال ۱۳۹۷ برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرد در حالی که رکورد ۱۱۵ بازی ملی را از خود به جای گذاشته بود.

کد خبر 591973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha