نخستین نشست خبری جو بایدن حاشیه هایی داشت که توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرد، ازجمله تصویری از برگه‌های روی میز بایدن

بایدن

به گزارش همشهری آنلاین درحالیکه سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در نخستین نشست خبری  از نظر بسیاری مفصل و قابل توجه بود برگه های روی میز او از جمله نام و عکس خبرنگاران حاضر در سالن باعث انتقاداتی به او در رسانه های آمریکا شد.

تصاویر | بایدن متهم به تقلب در کنفرانس خبری شد

برخی گفته‌اند بایدن بعد از دوماه که کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد، برگه‌هایی از جمله حاوی اطلاعات سیاست مالیاتی و همچنین نام و تصاویر خبرنگاران معروف کاخ سفید را روی میز داشت که در طول پرسش و پاسخ به کمکش بیاید.

تصاویر | بایدن متهم به تقلب در کنفرانس خبری شد

تصاویر | بایدن متهم به تقلب در کنفرانس خبری شد

با این حال روزنامه واشنگتن‌پست امروز با انتقاد از خبرنگاران درباره اولین کنفرانس مطبوعاتی بایدن نوشت : او خیلی خوب ظاهر شد و این خبرنگاران حاضر در کنفرانس بودند که خجالت‌آور و به دور از مسئولیت‌پذیری سوال کردند.

نویسنده این مطلب به سوالات مکرر خبرنگاران درباره موضوع مهاجران غیرقانونی در مرزها اشاره کرد و نوشت، درحالیکه موضوعات مهمتری برای به پرسش گرفتن رییس‌جمهور بایدن در اولین کنفرانس مطبوعاتی وجود داشت، خبرنگاران بیشتر وقت و فرصت را هدر دادند.

چگونگی مهار بحران کرونا و وضعیت بحرانی زیرساخت‌های آمریکا مانند پل‌ها وراهها از جمله موضوعاتی بود که از نظر نویسنده واشنگتن‌پست مورد غفلت خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی دیشب بایدن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بایدن در اولین کنفرانس مطبوعاتی چه گفت؟ | تنها کشورهایی که بایدن به آنها اشاره کرد | وعده تزریق ۲۰۰ میلیون دوز واکسن در ۱۰۰ روز اول دولت

کد خبر 591967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha