تیم پرسپولیس موفق شد در یک دیدار تماشایی و پرحادثه تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته هجدهم در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.  

نیمه نخست این دیدار با حملات طوفانی شاگردان یحیی گل‌محمدی آغاز و در دقیقه ۸ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که با بی‌دقتی امید عالیشاه بهترین فرصت برای برتری سرخ‌ها از دست رفت، اما در ادامه پرسپولیس دست از حملات نکشید و در دقیقه ۳۱ روی ارسال سعید آقایی از سمت چپ، مهدی ترابی با یک ضربه سر دروازه نفتی‌ها را باز کرد. در دقیقه ۳۸ با ارسال آقایی اینبار با ضربه سر وحید امیری پرسپولیس می‌توانست به گل دوم برسد که توپ از فاصله کمی نسبت به تیرک عمودی راهی اوت شد تا سرخ‌ها برای دستیابی به گل دوم ناکام بمانند و پرسپولیس در این نیمه با یک گل برتری به رختکن رفت.

نیمه دوم همانند نیمه نخست با حملات پرسپولیسی‌ها پیگیری شد و در دقیقه ۴۸ شهریار مغانلو با ضربه‌ای دیدنی از پشت محوطه جریمه قصد گشودن دروازه نفت مسجدسلیمان را داشت که این ضربه با برخورد به تیرک افقی راهی به گل نیافت. در دقیقه ۵۰ امید عالیشاه این فرصت را داشت که گل دوم سرخ‌ها را به ثمر برساند اما با واکنش دیدنی گلر نفت مسجدسلیمان برای گلزنی ناکام ماند و ضربه او راهی کرنر شد.

در ادامه اما این تیم نفت مسجد سلیمان بود که در دقیقه ۵۳ از روی نقطه کرنر و با ضربه میثم تهی‌دست گل تساوی نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند. شاگردان گل‌محمدی بعد از خوردن گل یکپارچه حمله شدند و تا اینکه در دقیقه ۶۸ مغانلو روی یک توپ‌گیری بسیار خوب از دفاع مسجد سلیمان پرسپولیس را در موقعیت گل قرار داد، مغانلو با یک پاس تماشایی وحید امیری را با دروازه خالی مواجه کرد و گل دوم سرخ‌ها به ثمر رسید.  

در ادامه سیامک نعمتی در دقیقه ۷۷ با دریافت کارت زرد دوم بازی اخراج شد. سیامک نعمتی در دقیقه ۶۰ بازی به جای مهدی شیری وارد میدان شد تا در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار بگیرد. اما نعمتی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۷۷ وارد میدان شد تا تنها بعد از ۱۷ دقیقه حضور در این بازی از زمین مسابقه اخراج شود.

نفتی‌ها از ۱۰ نفره شدن سرخ‌ها استفاده نکردند تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع پرسپولیس تمام شود.

کد خبر 591324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha