پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
۰ نفر

سید جلال حسینی در برتری پرسپولیس در آخرین بازی سال اظهاراتی را مطرح کرد و نسبت به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی نمایندگان ایران واکنش نشان داد.

جلال حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید جلال حسینی در مورد پیروزی ۲ بر یک سرخپوشان برابر نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم تا شرایط برای ما آسان‌تر شود اما حریف جوان و جنگنده بود. در هر حال خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم.

وی در خصوص شرایط مالی بازیکنان و پرداختی که توسط باشگاه صورت گرفت، افزود: مسئولان باشگاه خیلی تلاش می‌کنند. مشکلات زیادی وجود دارد اما رفته رفته تلاش می‌کنند تا این مشکلات برطرف شود.

حسینی گفت: هم ما اعتراض می‌کردیم و هم حریف. فشار بازی زیاد بود. ما می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم که نکردیم و این موضوع فشار را روی ما بیشتر کرد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزبانی هند در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این تصمیم جای تعجب داشت. ما دو بار فینالیست آسیا شدیم. ما مشکلات زیادی داریم اما باید به جایی برویم و بازی کنیم که برای‌مان واقعا سخت است. کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعا تیر آخر را با این تصمیم زد.

کد خبر 591360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha