فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ را به همه شهروندان، به‌ویژه کادر درمان که شبانه‌روز برای نجات جان هموطنان تلاش می‌کنند و همچنین کارکنان خدوم شهرداری که برای خانه‌تکانی شهر مشغول فعالیت هستند، تا با خلق زیبایی در منظر شهری؛ روحیه با نشاطی را برای شهروندان رقم بزنند، تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

شهردار

سال متفاوتی را سپری کردیم، تجربه تلخ و بی‌سابقه برای مردم دنیا که با شیوع ویروس کرونا شاهد اخبار بد و محروم شدن برخی از زندگی بودیم. این سال را با همه فراز و نشیب‌هایش پشت سر می‌گذاریم و باید امید داشته‌باشیم و تنها تجارب خوبی که از آن به دست آوردیم، با خود به سال نو ببریم. مدیریت شهری نیز در این سال به‌رغم مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس منحوس کرونا؛ لحظه‌ای از تلاش برای شهر و خدمت به شهروندان دست نکشید و مانند سال‌های گذشته در آبادانی شهر تلاش کردیم. اکنون محور فعالیت مدیریت شهری از قالب اجرای پروژه‌های کلانشهری به توسعه محله‌ها معطوف شده‌است.

چراکه محله‌های تهران، هویت پایتخت را شکل می‌دهند و تهران باید شهری برای همه مردم آن باشد. با این رویکرد؛ این منطقه با تعریف ۱۱۵پروژه از مجموع هزار و۲۰۰ پروژه توسعه محلی تهران، پیشگام تعریف پروژه‌های توسعه محلی بود که بسیاری از آنها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

منطقه ۱۵ در سال ۹۹ موفق به افتتاح بزرگراه شهید نجفی رستگار شد که پروژه فاخر و ارزشمندی در سطح ملی که با افتتاح آن جنوب‌شرق تهران هویت گرفته، رینگ کمربندی تهران و اتصال شرق به غرب تکمیل شده و ترافیک و آلودگی صوتی محدوده کاهش یافته‌است. این میان بهره‌برداری از۶۰ پروژه خدماتی و توسعه محله‌ای به شهروندان در روزهای پایانی سال از دیگر افتخارات ماست و اقدامات شایسته‌ای نیز در راستای ارتقای کیفیت زندگی در دست اقدام داریم. از خداوند متعال می‌خواهم سال جدید هم توفیق خدمت را نصیب کند و سالی سرشار از موفقیت و پیروزی در تولید و تزریق واکسن برای مردم ایران باشد و شاهد سلامتی، امید و شور و نشاط در جامعه باشیم تا عید واقعی را بعد از همراهی عموم شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شکست کرونا جشن بگیریم. امیدوارم به لطف خدا و در سایه همراهی شهروندان، سال ۱۴۰۰ سال پیروزی مردم بر بحران کرونا باشد.  
 

کد خبر 590789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha