مجموع نظرات: ۳
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

همانطور که میدانید تهران به عنوان پایتخت ایران با قدمت ۲۰۰ ساله خود، همه روزه تعداد بسیاری مسافر را در خود میپذیرد. تهران یکی از شهرهای مهم ایران و خاورمیانه است که تعداد بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران را در خود جای داده است.

image-20210313114124-1.jpeg

از همین رو نه تنها مسافران داخلی بلکه مسافران بسیار زیادی از آن طرف مرز ها، با مقاصد مختلف به شهر تهران می آیند. در این میان اگرچه عمده متقاضیان اجاره روزانه آپارتمان در تهران را اتباع ایرانی تشکیل میدهند. اما با اینحال تعداد مسافران خارجی که به اجاره آپارتمان روزانه در تهران میپردازند کم نیستند. شاید از خود بپرسید مسافران خارجی با چه اهدافی به ایران سفر میکنند و چرا نیاز به اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران دارند؟ تهران مبله در ادامه به این موارد پاسخ خواهد داد.

سفرهای کاری:

همانطور که بسیاری از شهرستان های ایران برای انجام کارهای خود مجبور به سفر به تهران میشوند، عده ی بسیار زیادی نیز از فراسوی مرزها نیاز به پیگیری کارهایشان در پایتخت ایران دارند. بسیاری از آنها در زمینه های اقتصادی با شرکت های بین المللی فعال در ایران همکاری میکنند و برخی نیز ممکن است برای همایش های علمی مختلف به ایران دعوت شده باشند. شاید به نظر بیاید اولین محل مناسب برای اقامت افراد خارجی در ایران و شهر تهران هتل ها باشند اما بسیاری از کسانی که دعوت کننده این افراد به تهران هستند طبق تجربه ای که دارند میگویند فراهم آوردن یک خانه شخصی برای مسافران خارجی روش مناسب تری برای پذیرایی از آنهاست. چیزی که در محل اقامت مسافران بین المللی اهمیت پیدا میکند، کیفیت محل اقامت و امکانات آنجاست. امروزه با پیشرفت و توسعه بازار خانه های مبله، آپارتمانهای مبله ای که اجاره داده میشوند عموما فول امکانات و با طراحی داخلی مطلوبی که آنها را در زمره خانه های لاکچری به شمار میروند ارائه میشوند که میتواند سطح رضایت مهمانان  خارجی را بهتر از یک اتاق کوچک در هتل جلب کند. تهران مبله نیز یکی از شرکت های معتبری است که در این زمینه امکانات خوبی ارائه میدهد.

گردشگری در ایران از تهران آغاز می‌شود:

اگر ایرانی باشید گشت و گذار در ایران برای شما پیچیدگی خاصی ندارد. اما بسیاری از خارجی زبانان هستند که برای دیدن جاذبه های گردشگری ایران به کشورمان سفر میکنند و اولین جایی که سر از آن در می اورند تهران است. چرا که تمام پروازهای خارجی تنها به مقصد تهران انجام میشود. از این رو تهران خود نیز با بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران که درون خود جای داده است اولین مقصد گردشگری در ایران به شمار میرود. از همین رو حداقل یک  شب اقامت در تهران کاریست که هر مسافر خارجی ناگزیر از آن است که مطلوب ترین محل اقامت برای این دسته از مسافران اجاره ی آپارتمان مبله در تهران میباشد. این مسافران این خدمات را میتوانند از طریق سایت تهران مبله جستجو کنند.

توریست پزشکی:

اما تمام مسافران بین المللی به قصد انجام و پیگیری کارهای اقتصادی به ایران سفر نمیکنند. بلکه بسیاری از آنها به قصد انجام کارهای درمانی به ایران سفر میکنند. اگر بگوییم ایران به قطب درمانی منطقه و خاورمیانه تبدیل شده است ادعای بی اساسی نکرده ایم. با تعداد بالای عمل های زیبایی که در طی سالها توسط پزشکان در ایران صورت میگرفت، ایران با پزشکان حاذقش در حوزه سلامت و زیبایی در سطح جهان معرفی شد تا جایی که امروزه بسیاری از افراد از کشور های همجوار برای انجام این عمل های زیبایی به ایران سفر میکنند. عمل های درمانی نیز از این قاعده استثنا نیستند، حتی بسیاری برای عمل پیوند اعضا به سراغ ایران و پزشکان ایرانی می آیند چرا که آوازه تبحر پزشکان ایرانی در سراسر منطقه پیچیده است. افرادی که به قصد گرفتن خدمات درمانی به ایران سفر میکنند، شناختی از این کشور ندارند به علاوه هیچ آشنایی در تهران ندارند که بتوانند مهمان آنها باشند. از این رو اجاره روزانه آپارتمان در تهران بهترین گزینه برای آنهاست تا هم امکاناتی بیشتر از امکانات یک هتل در اختیارشان قرار بگیرد و هم از آسایش یک محل مخصوص به خودشان بهره ببرند.

مسابقات ورزشی:

بسیاری از این دسته مسافران نیز نه به قصد گردشگری به ایران می آیند و نه انجام فعالیت های اقتصادی. بلکه آنها به هواداری از تیم محبوب ورزش کشور خود به ایران سفر میکنند. همانطور که میدانید بسیاری از مسابقات ورزشی بین المللی نظیر مسابقات کشتی و فوتبال در تهران و در ورزشگاه آزادی صورت میپذیرد از همین رو بسیاری از افراد از کشورهایی که اغلب کشورهای همسایه هستند به شهر تهران سفر میکنند تا از نزدیک شاهد این مسابقات باشند و تیم محبوبشان را تشویق کنند. این افراد غالبا این سفر را بهانه ای برای ایرانگردی و یا حداقل تهران گردی میدانند بنابراین برای تامین محل اقامت خود در ایران به اجاره آپارتمانهای مبله روی می آورند.
 

نکته:

اگر به عنوان لیدر مسافران خارجی و راهنمای آنها قصد تهیه محل اقامتی برای این دسته از افراد دارید باید به کیفیت خانه ی مبله ای که برای آنها اجاره میکنید و همچنین منطقه ای که آن خانه در آنجا قرار دارد توجه کنید. چرا که برای این دسته از افراد ظاهر و آراستگی خانه و محله ای که در آن میخواهند سکونت کنند بسیار اهمیت دارد. از همین رو خانه هایی که با قیمت های ارزان اجاره میشوند نمیتوانند گزینه های خوبی باشند. از طریق سایت تهران مبله میتوانید خانه های لاکچری واقع در محله های خوب تهران را برای گردشگران خارجی اجاره کنید.

کد خبر 590333

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha