مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
۰ نفر

تصور کنید به مدت ۱۰ سال هر ماه مبلغی را به عنوان پس‌انداز در بانک می‌گذارید. این مبلغ همچنان بدون تغییر باقی می‌ماند تا ماه بعد دوباره به آن مبلغی اضافه کنید.

image-20210310093745-1.png

بعد از چندین سال سابقه کاری و ذخیره کردن پول، سراغ پس انداز ۱۰ ساله‌تان می‌روید و چیزی که می‌بینید،  این است که با پول‌های این مدت، حتی کم ارزش‌ترین کالای ده سال قبل را نیز نمی‌توانید خریداری کنید. در این شرایط، شما می‌مانید و یک حساب بانکی که سال‌ها خاک خورده و پس اندازی که با توجه به وضعیت تورم و افزایش قیمت‌ها، چندان به کارتان نمی‌آید.

آب و تاب ارزهای دیجیتالی خیلی وقت است طرفداران این نوع سرمایه گذاری را به تکاپو انداخته است. حتی کسانی که راجع به ارزهای دیجیتال چیزی نمی‌دانند، به این فکر افتادند که با توجه به پایین آمدن ارزش ریالی پول، سرمایه خود را تبدیل به ارزهای دیجیتال کنند. این اتفاق به خصوص بعد از قرمز شدن وضعیت بازار بورس، با استقبال بیشتری روبرو شد. انواع ارزهای دیجیتالی که مخاطبان زیادی را به سمت خود کشانده از جمله بیت کویین، دلار، یورو و .. است.

حالا تصور کنید که شما قصد دارید در زمینه کاری خود با یک شرکت خارجی همکاری کنید و یا سرمایه خود را به صورت ارزهای دیجیتال خرید و فروش کنید. در این شرایط، شما می‌توانید بدون نیاز به افتتاح حساب در بانک، درآمد بین‌المللی خود را داشته باشید. خرید فروش ارزهای دیجیتال، نیاز به یک درگاه اینترنتی ریالی دارد که سایت دیجی پول این کار را انجام می‌دهد.

بر خلاف سرویس‌های دیگر، پرفکت مانی به ایرانیان خدمت می‌دهد و شما بدون نیاز به اتصال به وی پی ان می‌توانید خرید پرفکت مانی را انجام دهید. لزومی به ایجاد افتتاح حساب در پرفکت مانی ندارید. در هر سایتی می‌توانید اقدام به خرید کنید و دلارها را به عنوان کد ووچر دریافت کنید.

خرید پرفکت مانی

برای خرید پرفکت مانی ابتدا بایستی به سایت پرفکت مانی مراجعه کنید و بعد از ثبت نام و وارد کردن مشخصات خود، یک حساب کاربری بسازید. بعد از ساخت اکانت، می‌توانید حساب ارزهای مختلف را مشاهده کنید و برای اقدام برای خرید ارزهایی مثل دلار، یورو، طلا و بیت کویین و .. از این شماره حساب‌ها استفاده کنید. اما بدون نیاز به این اقدامات نیز شما فقط با در دست داشتن یک کارت عضو شتاب این اقدام را از طریق سایت دیجی پول، با پایین ترین نرخ خرید و تحویل آنی می توانید پرفکت مانی را خریداری نمایید.

در این زمینه، سایت دیجی پول، این امکان را برایتان فراهم کرده تا به راحتی بتوانید احراز هویت خود را انجام دهید و با حساب کاربری خودتان، سفارشی که مدنظر دارید انتخاب کرده و خریدتان را ثبت کنید. بعد از باز شدن صفحه مربوطه، از بین ارزهای دیجیتال و الکترونیکی که در دیجی پول قرار دارد، گزینه پرفکت مانی را انتخاب کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

کد ووچر یا ووچر پرفکت مانی در واقع کارت اعتباری یا کارت شارژ شما محسوب می‌شود. این ووچر، نوعی چک بانکی از نوع الکترونیکی محسوب می‌شود که اعتبار شما را  برای برداشت از حساب پرفکت مانی تضمین می‌کند. یک شماره ۱۰ رقمی با یک کد فعالسازی ۱۶ رقمی به همراه میزان اعتبار و تاریخ ایجاد کارت، مشخصاتی است که ووچر پرفکت مانی به شما نشان می‌دهد. از جمله امکاناتی که به شما، به خصوص اگر دنبال درآمد دلاری هستید، ثابت می‌کند به خرید ووچر پرفکت مانی نیاز دارید، شامل:

· به راحتی می‌توانید با هر شخصی یا از طرف هرکسی در هر جای دنیا، انتقال و جابه جایی پول داشته باشید.

· هر کالا وخدمات بین المللی را می‌توانید به صورت آنلاین پرداخت کنید.

· ووچر را می‌توانید به هر ارز دیجیتال یا پول نقد دیگری از طریق صرافی‌های آنلاین مثل دیجی پول تبدیل کنید.

· اگر در شرایطی باشید یا در مکانی باشید که دسترسی به حساب پرفکت مانی خود ندارید، با ووچر می‌توانید هزینه‌های مربوط به خدمات را پرداخت کنید.

· اگر قصد سفر به جایی را دارید که نمی‌خواهید همراه خودتان پول نقد داشته باشید، به راحتی می‌توانید ووچر پرفکت مانی را نقد کنید.

چرا پرفکت مانی داشته باشم؟

فروش پرفکت مانی

شما به راحتی می‌توانید نسبت به فروش پرفکت مانی خود اقدام کنید. سایت دیجی پول یکی از مجهزترین سایت‌های خرید و فروش پرفکت مانی است که این امکان را فراهم کرده تا هر کجا که هستید، بتوانید از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی استفاده کنید. به راحتی می‌توانید از طریق اپلیکیشن دیجی پول یا وب سایت، وارد حساب کاربری خود شوید و پرداخت و تبدیل ارز یا معامله‌تان را در کمتر از چند ثانیه با درگاهی امن انجام دهید

خدمات دیجی پول در زمینه پرفکت مانی

پشتیبانی سریع دیجی پول خیال‌تان را از خدمات و فرایندهای مربوط به پرفکت مانی راحت می‌کند. برای شروع می‌توانید از طریق سایت www.digipool.net ، از تمام خدمات این وبسایت آنلاین و جامع در زمینه پرداخت ارزهای بین المللی، استفاده کنید. می‌توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید و خرید و فروش خودکار داشته باشید. پنل کاربری با سطوح مختلف عضویت نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که در کنار امینت بالا و پشتیبانی ۲۴ ساعته، لذت داشتن حساب پرفکت مانی را تجربه خواهید کرد.

کد خبر 589876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha