مجموع نظرات: ۱۲
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
۰ نفر

امروزه کاغذ دیواری به عنوان یکی مناسب‌ترین و بهترین پوشش‌های انواع دیوارها و سطوح در حالت عمودی به شمار می‌رود و تنوع طرح و رنگ بسیاری دارد. کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون منازل تأثیر بسیار خوبی می‌گذارد و موجب افزایش زیبایی فضاهای مختلف خانه می‌شود.

کاغذ دیواری، بهترین و مناسب‌ترین پوشش برای دیوارها.jpg

در واقع مهم‌ترین دلیل آن، این است که کاغذ دیواری به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید فضای مورد نظر خود در هر کجای خانه، کوچک یا بزرگ نشان دهید، علاوه بر آن خلوت بودن و آرامی خانه شما می‌تواند به نوع طرح کاغذ دیواری شما بستگی داشته باشد.

کاغذ دیواری میتواند انتخاب مناسبی برای طراحی دکور فضاهای مسکونی و اداری باشد، هم به دلیل نصب راحت و سریع و بدون ریخت و پاش و هم به دلیل تنوع بسیار زیاد در رنگ و طرح، برای انتخاب کاغذ دیواری باید به کاربری اتاق مورد نظر و رنگ و نوع چیدمان مورد استفاده در آن اتاق توجه شود. انتخاب کاغذ دیواری جدید برای اتاقهای مختلف با اهداف مربوط به هر اتاق باید هماهنگ باشد. در ادامه به به برسی قیمت کاغذ دیواری و راهنمای خرید آن می پردازیم.

هنگام خرید کاغذ دیواری به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید کاغذ دیواری باید به مواردی مانند گروه سنی و نوع فعالیت آن‌ها توجه داشت و باید دید که کاغذی دیواری برای چه فضایی قرار است، استفاده شود. برای مثال، اگر می‌خواهید برای اتاق خواب کاغذ دیواری می‌خواهید، می‌توانید باید به شرایط استراحت، فعالیت‌های شخصی و همچنین گروه سنی شخص دقت کنید. رنگ بندی یکی از مهم‌ترین معیارهای خرید کاغذ دیواری است که باید مد نظر قرار بگیرد.

برای مثال، کاغذ دیواری در طیف رنگ‌های گرم برای اتاق‌های نشیمن و فضاهای خودمانی است که می‌خواهند فضا را کوچک‌تر جلوه دهند، استفاده می‌شود. فضاهایی مانند پذیرایی گزینه مناسبی برای استفاده از کاغذ دیواری‌های با طرح‌های عمودی هستند. طرح‌های عمودی نشان دهنده زیبایی و شکوه فضا و طرح‌های افقی برای وسعت داده به فضا به کار گرفته می‌شوند. به هنگام خرید کاغذ دیواری باید به مقاوم بودن جنس آن و میزان ضربه پذیری و شرایط شستشوی آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

چرا از کاغذ دیواری استفاده می‌کنیم؟

  • سرعت بخشیدن به فرآیند تغییر دکوراسیون
  • استفاده از طرح‌های و رنگ‌های جذاب تر برای فضاهای مختلف خانه
  • نبود مشکلاتی مانند پخش شدن بوی رنگ و دردسر
  • شستشوی و تمیز کردن راحت آن
  • استحکام و مقاومت کافی در برابر فضاهای با رفت و آمد زیاد
  • بهترین گزینه برای سفارشی سازی فضای مورد نظر و اجرای طرح‌های خاص
  • مناسب بودن قیمت آن در مقایسه با سایر دیوارپوش‌ها

کاغذ دیواری ساده و ویژگی‌های آن

ممکن است باید خود بگویید که چرا کاغذ دیواری ساده یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزئین فضاهای مختلف است؟ کاغذ دیواری ساده از آنجا که به راحتی با انواع دکوراسیون‌های داخلی ست می‌شود، به عنوان گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. معمولاً برای کاغذ دیواری‌های ساده، از طرح‌های خاصی استفاده نمی‌کنند، به همین علت تنوع آن‌ها بسیار زیاد است و در متفاوت‌ترین رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ساختن فضایی زیبا می‌توان از ترکیب کاغذ دیواری‌های ساده با مدل‌های طرح دار استفاده کرد.

اگر کمی به این نکته فکر کنیم می بینیم که بیشتر فضای خانه با کاغذ دیواری های ساده پوشانده می شوند پس باید در انتخاب آن نهایت دقت و سلیقه را به خرج داد. اگرچه طرح های بسیار متنوعی در کاغذ دیواری‌ های ساده موجود است ولی رنگ بندی بسیار متنوع و بی نظیر این دسته از کاغذ دیواری ها ( کاغذ دیواری ساده سفید، طوسی، کرم، طلایی، مشکی و....) مشخصه ی اصلی آن ها به شمار می رود.

قیمت کاغذ دیواری بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

در رابطه با قیمت کاغذ دیواری باید بگوییم که قیمت مدل‌های ساده آن در مقایسه با مدل‌های طرح دار بیشتر است، چرا که کاغذ دیواری‌های ساده همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد و در واقع از مد نمی‌افتند.. این مدل از کاغذ دیواری‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای منزل خود از کاغذ دیواری ساده استفاده کنند.

قیمت کاغذ دیواری ساده بر اساس نوع رنگ، جنس، کیفیت و میزان مقاومت آن مشخص می‌شود. در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارد که می‌توانید برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری در طرح‌های مختلف به آن‌ها مراجعه کنید. برای برخی از افراد قیمت و برای عده‌ای دیگر کیفیت به عنوان معیار اصلی انتخاب کالا به شمار می‌رود. در نتیجه باید توجه داشته باشید که خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید تا درباره تمامی ویژگی‌ها و معیارهای خرید محصول به شما اطلاعات کافی را ارائه کند.

کاغذ دیواری ارزان

انواع ارزان قیمتی از کاغذ دیواری در بازار به فروش می‌رسد که نسبت به دیگر انواع رنگ‌آمیزی دیوار بسیار به صرفه تمام می‌شود. به این ترتیب می‌توانید خانه‌ای نو و شیک با هزینه‌ای اندک داشته باشید. قیمت کاغذ دیواری ارزان با توجه به نوع و طرح و حتی رنگ آن تغییر می‌کند. کاغذ دیواری ارزان قیمت اغلب دارای بافتی ساده و یکدست است و برای خرید ارزان به صورت اینترنتی کافی است با یک جستجوی ساده قیمت‌ها را مقایسه کنید.

خرید کاغذ دیواری از فروشگاه اینترنتی منزل

خرید کاغذ دیواری از فروشگاه اینترنتی منزل

برای اطلاعات بیشتر درمورد قیمت و خرید جدید ترین کاغذ دیواری ها به فروشگاه اینترنتی منزل (https://www.manzel.ir) مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی منزل در زمینه فروش کاغذ دیواری در طرح‌های مختلف و مدل‌های ساده فعالیت چشم‌گیری دارد و شرایطی را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند برندهای معتبر کاغذ دیواری در این فروشگاه آنلاین مشاهده کنند. مشتریان می‌توانند برای خرید کاغذ دیواری مورد نظر خود از راهنمای خرید و مشاوره رایگان کارشناسان پشتیبانی فروشگاه اینترنتی منزل بهره‌مند شوند.

فروشگاه اینترنتی منزل در کنار فروش کاغذ دیواری به صورت تخصصی در زمینه فروش پوستر دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی، پرده و پرده پانچ، تابلو، دیوارپوش، موکت، کاشی بین کابینتی و … فعالیت می‌کند. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد آن اقدام به ثبت سفارش در سایت کنید و در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی منزل (manzel.ir) شامل کامل‌ترین مجموعه از برندهای معتبر و معروف در جهان می‌شود که می‌تواند محصولات آن‌ها را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.اگر تجربه خرید از این فروشگاه اینترنتی را داشته‌اید، حتماً با ما به اشتراک بگذارید.

کد خبر 589655

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha