دی ایران فروشگاه آنلاین و تخصصی مبلمان منزل با آدرس اینترنتی dayiran.com است. این فروشگاه عرضه کننده انواع مبلمان خانگی از جمله مبل استیل، مبل راحتی، میز ناهار خوری، میز تلویزیون، مبل تختخواب شو، آینه کنسول، بوفه، محصولات اداری و بسیاری از اقلام دیگر در سراسر ایران است.

فروشگاه آنلاین مبلمان

دی ایران فروشگاه آنلاین و تخصصی مبلمان منزل با آدرس اینترنتی dayiran.com  می باشد. این فروشگاه عرضه کننده انواع مبلمان خانگی از جمله مبل استیل ، مبل راحتی ، میز ناهار خوری ، میز تلویزیون ، مبل تختخواب شو ، آینه کنسول ، بوفه ، محصولات اداری و بسیاری از اقلام دیگر  در سراسر ابران است.

دی ایران دارای بیشتر از ۱۰ سال سابقه در زمینه عرضه مبلمان در سراسر کشور بوده و یکی از فروشگاه های معتبر و خوشنام اینترنتی در سراسر ایران است. فروشگاه اینترنتی دی ایران دارای نشان اعتماد الکترونیکی می باشد و می توانید با خیال راحت محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در هرجای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید.کلیه محصولات بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رسد و امکان تغییر رنگ چوب و پارچه برای مشتریان عریز فراهم می باشد.

راهنمای خرید میز ناهار خوری از دی ایران

میزهای ناهار خوری در انواع مدل های مختلف تولید می شوند و دارای شکل های رایج مربع، مستطیلی و گرد می باشد. برای انتخاب میز ناهار خوری مناسب باید آگاهی کامل از انواع میز ناهار خوری و کیفیت آنها داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید. در اینجا یک سری نکات را برایتان بیان می کنیم تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.

جنس میز ناهار خوری

اولین موردی که در خرید میز ناهارخوری باید به آن توجه کنید استحکام و کیفیت آن است که رابطه مستقیمی با جنس آن دارد. میز های ناهار خوری از جنس چوب، فلز، شیشه و ام دی اف تولید می شوند که نوع چوبی آنها دارای مقاومت و کیفیت بالایی است و دارای انواع طرح ها و مدل های زیبا می باشد. میزهای فلزی دارای مقاومت خوبی هستند فقط نباید در معرض رطوبت قرار بگیرند چون باعث زنگ زدگی آنها می شود همچنین این مدل ناهار خوری دارای مدل های محدودی است و تنوع چندانی ندارد. میز های شیشه ای از جنس شیشه های نشکن تولید می شوند و دارای طرح های مدرن می باشند و برای بعضی دکوراسیون های خاص مناسبند. میز ناهار خوری ام دی اف از کیفیت مطلوبی برخوردار است و سبکتر از چوب است ولی مقاومت آن به اندازه مدل های چوبی نمی باشد. نوع چوبی دارای قیمت بالاتری نسبت به بقیه مدل ها می باشد.
پارچه ای که برای روکش صندلی ها از آن استفاده می شود باید مقاوم و با کیفیت باشد و امکان شست و شو داشته باشد. پارچه های پورشه و مازراتی از بهترین نوع می باشند.

رنگ چوب و پارچه 

انتخاب رنگ چوب و پارچه بستگی به سلیقه شخصی افراد و همچنین رنگ دیگر وسایل دکوراسیون منزل دارد و باید ست و هماهنگ انتخاب شود.

میز ناهار خوری برای فضاهای کوچک

اگر اجاره نشین هستید و در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی می کنید میز ناهار خوری را از نمونه های کمجا انتخاب کنید این مدل ها بصورتی طراحی شده اند که نسبت به میز های معمولی فضای کمتری اشغال می کنند.

راهنمای خرید مبل راحتی از دی ایران

مبل راحتی باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتوان برای زمان طولانی و با رضایت کامل از آن استفاده کرد. مبل های راحتی انواع مختلفی دارند از جمله مبل ال، مبل تخت شو و مبل های کاناپه ای و لاوست. در خرید مبل راحتی نکات زیر را در نظر بگیرید.

راحتی مبل

مبل های راحتی اگر برای تماشای تلویزیون و یا استراحت کردن استفاده شوند باید نشیمن راحت تری نسبت به مبلمان پذیرایی داشته باشند. مبل هایی که برای پذیرایی از مهمانان خریداری می کنید باید از نوع نیمه راحت انتخاب شوند که برای هر دو منظور راحتی و رسمی طراحی شده اند. همچنین باید به ابعاد فضایی که می خواهید مبل را آنجا قرار دهید دقت کنید و اندازه مبل را متناسب با فضای موجود انتخاب کنید.

مقاوم بودن

یکی از مهم ترین ویژ گی هایی که یک مبل راحتی خوب باید داشته باشند مقاومت آن است. چوبی که در کلاف مبل بکار می رود باید به اندازه کافی مقاوم باشد تا تحمل وزن افراد را داشته باشد و در طولانی مدت آسیب نبیند. چوب های راش و روس از بهترین چوب ها برای استفاده در کلاف مبل می باشند. همچنین باید بین بدنه و پایه ها اتصال مناسب و محکمی باشد و نباید صدای جیرجیر آزار دهنده ای بدهد. 

جنس فوم و پارچه

فومی که برای نشیمن مبل استفاده می شود باید دارای کیفیت مطلوبی باشد و قابلیت ارتجاعی داشته باشد و تغییر شکل آن هنگام نشستن به حالت اولیه بازگردد. فوم ها شامل دو نوع، فوم گرم و فوم سرد می باشند. فوم گرم قابلیت ارتجاعی کمی دارد و کمی زمان میبرد به حالت اولیه خود بازگردد ولی فوم سرد با فشار دادن خیلی سریع به حالت اولیه بازمیگردد. فوم های سرد از مناسب ترین فوم ها برای نشیمن مبل راحتی می باشند. پارچه ای که برای روکش مبل به کار می رود باید از جنس مرغوبی انتخاب شود و به راحتی دچار ساییدگی و پارگی نشود.

قابلیت شست وشو

روکش مبل باید قابلیت شست وشو داشته باشد و بتوانید در منزل آن را تمیز کنید. روکش هایی که از جنس کتان هستند با شامپوی مبل تمیز می شوند و روکش های چرمی را می توانید با بخارشوی تمیز کنید. مبل های نانوسرتکس در برابر نفوذ مایعات مقاوم هستند و با دستمال خیس تمیز می شوند. در انتخاب مبل به دوخت پارچه نیز توجه کنید که محکم باشد و از هم باز نشود.

راهنمای خرید میز تلویزیون از دی ایران

میزهای تلویزیون یکی از وسایل ضروری است که در هر خانه ای یافت می شود و دارای انواع طرح ها و مدل های مختلفی می باشد. در هنگام خرید میز تلویزیون باید به ابعاد فضا و ابعاد تلویزون و رنگ دکوراسیون داخلی منزل توجه کنید. چند نکته را که قبل از خرید میز تلویزیون باید بدانید برایتان بیان می کنیم.

اندازه میز تلویزیون

اندازه میزی که خریداری می کنید خیلی مهم است و تاثیر زیادی روی زیبایی دکوراسیون منزل دارد. هیچوقت نباید میز هم اندازه و یا کوچکتر از تلویزیون باشد. میز ال سی دی باید از دو طرف به اندازه حدودا ۱۰ سانتیمتر از تلویزیون بزرگتر باشد تا هم میز و هم تلویزیون زیبایی خود را نشان دهند. همچنین باید اندازه تلویزیون و میز زیر آن متناسب با اندازه فضای منزل باشند.

رنگ میز تلویزیون

رنگ میز تلویزیون باید متناسب با رنگ دکوراسیون داخلی منزل انتخاب شود. رنگ میز تلویزیون باید با رنگ مبلمان و دیوار های اطراف ست و هماهنگ باشد ولی نباید دقیقا هم رنگ دیوار پشت آن باشد که دیده نشود.  استفاده از رنگ های متضاد با رنگ دیوار و مبلمان نیز می تواند فضای زیبایی ایجاد کند.

جنس میز تلویزیون

میز تلویزون از جنس های مختلف چوب، ام دی اف، فلز و شیشه ساخته می شوند. مدل های چوبی و ام دی اف طرفداران بیشتری دارند. میز های چوبی  مقاومت بالایی دارند و گران هستند ولی مدل های ام دی اف دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند همچنین در انواع مدل های مختلف و جدید تولید می شوند و دارای ظاهر شیک و زیبایی می باشند. میز های شیشه ای مناسب دکوراسیون های امروزی هستند و قیمت کمی دارند ولی امکان آسیب و شکستن آنها وجود دارد.

کد خبر 570235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha