مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

عملیات اجرایی احداث سوله‌ها و مخازن پتروشیمی شرکت پتروپالایش مکران با دستور استاندار هرمزگان از هفته آینده آغاز می‌شود.

پتروشیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  استاندار هرمزگان در بدو ورود به جاسک به صورت سرزده از شرکت پتروپالایش مکران بازدید کرد و روند پیشرفت این پروژه را مورد بازدید قرار داد. فریدون همتی ضمن دستور به آغاز عملیات اجرایی این طرح پتروشیمی از هفته آینده، ابراز کرد: عملیات اجرایی احداث ۱۰۰واحد مسکونی برای پرسنل مهندسی از هفته آینده شروع می‌شود.

طرح پتروپالایش مکران با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام در روز با سرمایه‌گذاری ارزی ۶.۵ میلیارد دلار و سرمایه‌گذاری ریالی ۱۱۷ هزار میلیارد درحال انجام است. هم‌اکنون زیرسازی مسیر دسترسی ۱۳ کیلومتری این شرکت به طور کامل انجام شده و ۳.۵کیلومتر از این مسیر آسفالت شده که در قالب اجرای ابر پروژه پتروپالایش سواحل مکران برای ۲۸ هزار نفر در زمان ساخت و بهره‌برداری اشتغال ایجاد خواهد شد.  

استاندار هرمزگان آبان امسال در نشست توسعه سواحل مکران که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، اعلام کرد: در هرمزگان چهار شهرستان جاسک، میناب، سیریک و بشاگرد به صورت عمده از مزایای طرح توسعه سواحل مکران به‌ویژه با اشتغال‌زایی گسترده بهره‌مند می‌شوند.

شهرستان جاسک در شرق استان هرمزگان بواسطه دسترسی مستقیم به دریای عمان و آب‌های آزاد دارای اهمیت فراوانی بوده که امروز به کانون توسعه‌ای مکران تبدیل شده است.

کد خبر 589628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha