در آخرین هفته درختکاری قرن، دانش‌آموزان دوچرخه‌سوار قلب تهران از دبیرستان پانزده خرداد تا بوستان شهر واقع در منطقه ۱۲ را رکاب زدند و در قدیمی‌ترین بوستان شهر تهران، نهال کاشتند.

دوچرخه سواری

فاطمه عسگری نیا/همشهری آنلاین:این رویداد زیبا و تأثیرگذار با همایش دوچرخه‌سواری از محل دبیرستان تا بوستان شهر با حضور ۲۵ دانش‌آموز داوطلب و همراهی بیش از ۳۰ شهروند دوچرخه‌سوار عضو گروه مردمی دوچرخه‌سواری سفیران ترافیک، نمایندگان آموزش و پرورش، عوامل محترم پلیس راهور، نیروی انتظامی و اورژانس منطقه ۱۲، آغاز شد که البته پیش از آغاز تردد دانش‌آموزان با دوچرخه، همه نکات ایمنی در دو بخش تئوری و عملی را یکی از مربیان پیشکسوت دوچرخه‌سواری، آموزش داد.  

دوچرخه سواران در پایان مسیر دوچرخه سواری در راستای گرامیداشت هفته درختکاری و حمایت از محیط زیست بیش از ۵۰ نهال بلوط در بوستان  به یادگار کاشتند.

علی محمد سعادتی شهردار قلب طهران در این همایش با ابراز امیدواری از اینکه با تداوم همکاری‌های بین سازمانی، بیش از پیش شاهد توسعه انسان‌محوری در شهرها و بهبود وضعیت محیط زیست باشیم، افزود: یادمان نرود که «شهر پاک یک اتفاق نیست، بلکه یک انتخاب است».
در پایان این مراسم با اهدای هدایایی به رسم یادبود از همه دانش‌آموزان حاضر در این رویداد که آینده‌سازان و پیش‌قراولان توسعه دوچرخه‌ به عنوان یک وسیله حمل‌ونقل پاک به شمار می‌روند، تقدیر شد.  
 

کد خبر 589075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha