استقلال امروز در حالی به مصاف فولاد خواهد رفت که مجیدی دو بازیکن خود را در اختیار ندارد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال امروز در حالی باید به مصاف فولاد نکونام برود که مجیدی برای اولین بار در فصل جدید قرار است روی نیمکت آبی ها بنشیند. استقلال مجیدی احتمالا فعلا با همان شیوه 4-4-2 فکری به میدان خواهد رفت.

مجیدی که تنها چند روز است هدایت استقلال را بر عهده گرفته احتمالا به خاطر غیبت رشید مظاهری در روزهای اخیر  احتمال دارد از حسین حسینی درون دروازه استقلال استفاده کند. گلری که در بازی برابر مس روی گل اول مقصر بود. در خط دفاعی  مرادمند و سیاوش یزدانی در مرکز خط دفاعی استقلال قرار خواهند گرفت  و نادری و وریا غفوری در جناحین آبی ها به میدان خواهند رفت.  هافبک دفاعی استقلال در این بازی مسعود ریگی بازیکن مورد علاقه فرهاد مجیدی خواهد بود و در کنار او فرشید اسماعیلی،آرش رضاوند و بابک مرادی به میدان خواهند رفت. داریوش شجاعیان وینگر چپ آبی ها همچنان آماده نیست و مهدی پور هم به دلیل سرماخوردگی در این دیدار غایب خواهد بود.  در خط حمله استقلال هم ارسلان مطهری دوباره نیمکت نشین خواهد بود تا زوج دیاباته و قائدی شکل بگیرد.

سه امتیاز دیدار برابر فولاد برای فرهاد مجیدی و استقلال بسیار حایز اهمیت است تا سرمربی جدید آبی ها شروع امیدوار کننده ای داشته باشد.

سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

کد خبر 588947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha