خرید خودرو تبدیل به یکی از نیازهای اساسی هر خانواده‌ای شده است؛ به طوری که در بسیاری از خانواده‌ها چند ماشین در پارکینگ آن‌ها پارک و هر کدام متعلق به یکی از اعضای خانواده است.

image_e99258e70789f66ca20f1edb3d35f5c9b1cc8214.png

اما برخی از خانواده‌ها هنوز هم ماشین ندارند. در این میان برخی  از افراد وجود دارند که خرید خودرو برای آن‌ها حیاتی است ولی توانایی خرید خودرو به صورت نقدی برای آن‌ها امکان پذیر نمی‌باشد. در چنین شرایطی استفاده از خرید اقساطی خودرو به این افراد کمک می‌کند که راحت‌تر ماشین مورد نیاز خود را خریداری کنند. اگر شما هم به خرید اقساطی خودرو علاقمند هستید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

خرید اقساطی خودرو به چه معنا است؟

فروش اقساطی خودرو شرایطی است که در آن فرد بخشی از قیمت خودرو را به صورت نقدی پرداخت می‌کند و باقیمانده آن  را به صورت اقساطی پرداخت خواهد کرد. در این حالت معمولا اقساط به صورت بلند مدت بوده و فشاری به فرد وارد نخواهد شد. از طرفی دیگر خرید اقساطی به شما کمک خواهد کرد، قبل از اینکه توانایی خرید ماشین داشته باشید، صاحب ماشین خودتان شوید. این موضوع می‌تواند باعث پیشرفت کاری شما شود.

مزایای خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو

آرشا خودرو به عنوان یکی از پرکارترین شرکت‌های فعال در حوزه فروش اقساطی انواع خودروهای ایرانی و خارجی، شرایط و مزایای بسیار زیادی را برای کاربران خود ارائه کرده است. به کمک شرایط متنوع فروش، هر فرد با هر سلیقه و هر میزان بودجه‌ای می‌تواند ماشین مورد علاقه خود را به صورت اقساط دریافت کند. برای این کار می‌توانید هزینه اولیه را پس از دریافت خودرو پرداخت کنید. با تحویل فوری خیالتان بابت تحویل به موقع ماشین راحت خواهد بود و درگیر رفت و آمدهای غیرضروری نخواهید شد. علاوه بر این موارد، سند ماشین به اسم خریدار خواهد بود، البته با شرایط اجاره به شرط تملیک. میزان پیش پرداختی که برای خرید اقساطی خودرو پرداخت خواهید کرد، حداقل پیش پرداخت ممکن خواهد بود. همچنین برای این کار به ضامن نیاز نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید خرید خود را انجام دهید. مزیت دیگر آرشا خودرو این است که با توجه به میزان و بودجه و توانایی خودتان، اقساط را پرداخت خواهید کرد و می‌توانید تا از اقساط ۶ تا ۳۶ ماهه استفاده کنید. ویژگی دیگر این است که انواع خودرو داخلی و خارجی را می‌توانید از آرشا خودرو به راحتی خریداری کنید. مجموع این خدمات باعث می‌شود که خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو بسیار منطقی و به صرفه باشد. البته در نظر داشته باشید که خرید اقساطی باعث می‌شود که قیمت نهایی ماشین نسبت به خرید نقدی کمی بیشتر باشد.

اجاره به شرط به تملیک به چه معنا است؟

در اجاره به شرط تملیک که بیشتر برای خرید اقساطی خودرو به کار خواهد رفت، ماشین به نام خریدار خواهد بود، اما پرداخت قسط‌ها در قالب اجاره خواهد بود. به این معنا که با پرداخت هر قسط، یک قدم به تملیک صد در صد ماشین نزدیک‌تر خواهید شد. توجه به این نکته لازم است که تا زمانی که اقساط به طور کامل پرداخت نشده است، قرارداد تحت شرایط اجاره خواهد بود و در صورت بروز هر گونه مشکل قوانین اجاره برای شما اجرا خواهد شد.

آرشا خودرو چه ماشین‌هایی را به صورت اقساطی ارائه می‌کند؟

چه قصد خرید ماشین داخلی داشته باشید و چه بخواهید ماشین خارجی خریداری کنید، به راحتی می‌توانید ماشین مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. در ادامه خرید اقساطی ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور را به ترتیب با همدیگر بررسی خواهیم کرد:

خرید اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو

خرید اقساطی خودرو با اطمینان و ۱ ساعته در آرشا خودرو

ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ماشین سازی در ایران ماشین‌های مناسبی را به بازار عرضه کرده است که تقاضا برای این ماشین‌ها بسیار بالا است. خرید اقساطی ایران خودرو دارای مزایای بسیار زیادی است. کیفیت مناسب در کنار تنوع بالا، محصولات ایران خودرو را بسیار ارزشمند کرده است. به صورتی که می‌توان گفت که محصولات ایران خودرو از پرفروش‌ترین خودروهای بازار می‌باشند. ۴۰۵، ۲۰۶، پژو پارس، سمند و ۲۰۷ را می‌توان محبوب‌ترین محصولات ایران خودرو به حساب آورد که امکان خرید اقساطی آن‌ها از طریق آرشا خودرو فراهم شده است. برای خرید اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو کافی است که با همکاران ما تماس بگیرید و پس از بررسی، متناسب با شرایط خودتان اقدام به خرید کنید.

خرید اقساطی سایپا

سایپا پس از ایران خودرو بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی داخلی است که توانسته با معرفی محصولات ارزان، بخش بزرگی از بازار را به دست بگیرد. علاوه بر قیمت مناسب این شرکت محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده است. شرایط خرید اقساطی سایپا همانند خرید اقساطی ایران خودرو راحت بوده و می‌توانید متناسب با شرایط و توان خودتان برنامه خرید مناسبی را برای خودتان ایجاد کنید. مهم‌ترین محصولات شرکت سایپا عبارت‌اند از پراید، تیبا، چانگان، سراتو و کوییک. برای خرید هر یک از محصولات بالا می‌توانید از خرید اقساطی سایپا که در آرشا خودرو موجود می‌باشد، استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتربا ما تماس بگیرید : ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۹۸

خرید اقساطی کرمان موتور در آرشا خودرو

کرمان موتور به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های تولید و مونتاژ انواع ماشین خارجی توانسته است ماشین‌های زیادی را در ایران بومی سازی کند. خرید اقساطی کرمان موتور یکی از خدمات بسیار متنوع آرشا خودرو است که با فراهم شدن شرایط مختلف برای کاربران توانسته است کاربران مختلفی را به خود جذب کند. از طریق خرید اقساطی کرمان موتور می‌توانید برای خرید ماشین‌های جک اس ۳ و جک اس ۵ استفاده کنید. شرایط پرداخت متنوعی در بخش خرید اقساطی کرمان موتور برای شما فراهم کرده‌ایم تا با خیال راحت بتوانید ماشینی باکیفیت و مناسب خودتان سوار شوید.

نحوه پرداخت اقساط در آرشا خودرو

خرید اقساطی خودرو با اطمینان و ۱ ساعته در آرشا خودرو

آرشا خودرو در تلاش است با فراهم کردن شرایط پرداخت متنوع امکان پرداخت اقساط را برای همه اقشار جامعه فراهم کند. یکی از مهم‌ترین معیارها خرید اقساطی خودرو، تعداد اقساط و نحوه پرداخت اقساط خواهد بود. اقساط خود را می‌توانید از بین بازه‌های ۶ تا ۳۶ ماهه انتخاب کنید. تنوع تعداد اقساط به شما کمک خواهد کرد که برای پرداخت دچار مشکل نشوید. همچنین قبل از پایان سر رسید اقساط می‌توانید تمامی اقساط خود را پرداخت کنید. با این کار هزینه‌های نهایی شما کاهش پیدا خواهد کرد و قیمت ماشین خریداری شده شما به قیمت نقدی نزدیک‌تر خواهد شد.

کد خبر 588940

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین شم آبادی SG ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    3 2
    آیاخریدخودروی کارکرده هم ازآرشاخودروامکانپذیراست