آرمان رمضانی هرگز نتوانست جای خالی علی علیپور را پر کند.

آرمان رمضانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاق نقل‌وانتقالات زمستانی برای پرسپولیس، فسخ قرارداد آرمان رمضانی بود. به این ترتیب مهاجمی که ابتدای فصل به شکل غیرمنتظره به‌عنوان سهمیه بزرگسال لیگ برتری از سایپا جذب شد، بعد از یک نیم‌فصل عملکرد غیرقابل دفاع در پرسپولیس این تیم را ترک کرد.

رمضانی قرار بود جای خالی علی علیپور را در خط حمله پر کند، اما هرگز این اتفاق رخ نداد. علیپور با وجود آنکه مهاجم متوسطی است و در پرسپولیس هم زیاد مورد انتقاد قرار می‌گرفت، در مجموع بیش از ۷۰ گل برای این تیم به ثمر رساند، اما آرمان رمضانی نه‌تنها هیچ گلی برای پرسپولیس نزد، بلکه بوی گل هم نمی‌داد. یحیی گل‌محمدی اوایل حضور رمضانی امیدواری زیادی به او داشت و فرصت قابل ملاحظه‌ای هم در اختیارش قرار داد، اما رمضانی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

یک اشکال هم شاید مربوط به این بود که او به‌عنوان مهاجم هدف جذب شد، اما در حقیقت نوع بازی‌اش بیشتر به مهاجمان مکمل شباهت داشت. در واقع بدترین بخش فوتبال رمضانی، مواجهه او با چارچوب دروازه و زدن ضربات آخر بود؛ به این ترتیب به‌نظر می‌رسد رمضانی از ابتدا هم در این پست «اشتباهی» بود.

شاید اگر حضور آرمان به دوران محرومیت عیسی آل‌کثیر نمی‌خورد و این دو نفر می‌توانستند کنار هم بازی کنند، شرایط عوض می‌شد. به هر حال با جدایی رمضانی و جذب شهریار مغانلو، سطح کیفی خط حمله سرخ‌ها افزایش خواهد یافت و مهاجمان تیم می‌توانند برای دروازه رقبا خطرناک‌تر باشند. فراموش نکنیم مغانلو پارسال ۱۳ گل به ثمر رساند که البته ۶ تای آنها از روی نقطه پنالتی بود.

کد خبر 588915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha