باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای از هواداران خود خواست تا در سفر این تیم به آبادان از تجمع در محل حضور اعضای این تیم خودداری کنند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس در این بیاینه نوشته: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشور از جمله استان خوزستان به اوج رسیده و متاسفانه شاهد موج جدیدی از ابتلای هموطنان‌مان به این بیماری در استان یادشده هستیم.

 از این رو، به منظور رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، همچنین حفاظت از سلامت بازیکنان و اعضای تیم، درخواست می‌کنیم هواداران عزیز خوزستانی از هرگونه تجمع در فرودگاه، هتل و ورزشگاه محل برگزاری بازی اجتناب کنند.

لطف و محبت طرفداران پرسپولیس اثبات شده است و فقط به خاطر جلوگیری از افزایش میزان ابتلا به ویروس منحوس کرونا، خواهشمندیم برای این بازی، از طریق فضای مجازی حامی تیم محبوب خود باشید. بدون تردید، عشق و علاقه طرفداران خونگرم خوزستانی در فضای مجازی هم ملموس است و خانواده بزرگ پرسپولیس، استان خوزستان و شهر آبادان را نیز خانه خود می‌دانند.

بدیهی است؛ حتی در صورت حضور در فرودگاه، هتل و ورزشگاه، فرصتی برای ملاقات با اعضای تیم فراهم نیست چراکه مدیریت باشگاه پرسپولیس، تمهیدات سختگیرانه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفر سرخپوشان به آبادان در نظر گرفته است.

کد خبر 588805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha