گزینه‌ای که رای جنجالی کاپیتان تیم ملی به نام وی بود، نسبت به رای بازیکن ملی‌پوش کشورمان واکنش نشان داد.

مصطفی آجرلو

به گزارش همشهری‌آنلاین، انتخاباتی که هفته گذشته برای رسیدن چهار نماینده به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد با حاشیه‌های فراوانی همراه بود، اما یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات روز دهم اسفند، رای احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی کشورمان بود که سر و صدای زیادی به پا کرد، در حالیکه تصور اهالی فوتبال بر این بود که این رای به علی کریمی، نماینده فوتبالی انتخابات فدراسیون فوتبال می‌رسد، برگه رای حاج‌صفی بعد از ورود به صندوق رای، باز شد و شکار عکاسان نشان می‌داد که وی نام آجورلو را روی برگه نوشته است. 

بعد از این رای، کاپیتان تیم ملی در هفته اخیر با واکنش‌های بسیاری ازسوی برخی پیشکسوتان فوتبال مواجه شد، در همین راستا مصطفی آجورلو بعد از گذشت چند روز از انتخابات، با انتشار پیامی به این موضوع هم اشاره کرد و گفت: به رای احسان حاج‌صفی افتخار می‌کنم و از کسانی هم که به بنده کم‌لطفی کردند، گلایه‌ای ندارم.

وی افزود: «به رای تمام اعضای محترم مجمع که به کاندیداهای خود رای داده‌اند احترام می‌گذارم. قدردان ۱۸ رای بزرگوارانه‌ای هستم که بنده را لایق دانستند و به رای فوتبالی‌ترین عضو مجمع: کاپیتان ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران جناب آقای حاج صفی عزیز به عنوان کوچک‌ترین عضو فوتبال ایران افتخار می‌کنم. برای من همین بس که سند آن در پیشگاه مردم شریف ایران واضح است. ضمناً از کسانی که در این فوتبال به آنها خدمت کرده‌ام و کم لطفی کردند هم گلایه‌ای ندارم.»

گفتنی است که در نهایت شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. مصطفی آجورلو، علی کریمی و کیومرث هاشمی دیگر گزینه‌های ریاست فدراسیون بودند. کریمی و آجورلو در دور اول انتخابات به دلیل کم بودن آرایشان نسبت به دو گزینه دیگر، کنار رفتند.

کد خبر 588826

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha