مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

جانشین انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره تیراندازی در شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به شدت مجروح شده است.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ شهاب عزیز زاده اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در شهرستان ملکشاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس در محل حادثه مشخص شد در شهرستان ملکشاهی فردی به دنبال درگیری روز گذشته و  اختلافات کاری  و درگیری لفظی با شخصی دیگر به تیراندازی با سلاح گرم به طرف او، همسر و دخترش اقدام کرده است.

جانشین انتظامی استان ایلام بیان کرد: در این تیراندازی یک نفر از اعضای خانواده به علت شدت جراحت‌های وارده فوت و  ۲ نفر دیگر از اعضای خانواده نیز به شدت مجروح شدند.

سرهنگ عزیززاده ادامه داد: با حضور به‌موقع عوامل اورژانس مصدومان برای مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شدند و جسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین انتظامی استان ایلام بیان کرد: یکی از مصدومان حادثه که دختری ۹ ساله بود به علت شدت جراحت‌های وارده در بیمارستان فوت کرده و شمار قربانیان این حادثه به ۲ نفر رسیده،   تلاش برای دستگیری ضارب توسط پلیس ادامه دارد.

کد خبر 588707

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha