دیوارنویسی یک گردشگر ایرانی اهل بافق در سئول پایتخت کره جنوبی خبرساز شد.

کره جنوبی

به گزارش همشهری آنلاین یک گردشگر ایرانی که به کره جنوبی سفر کرده بود، با حک کردن نام «شهرستان بافق» زیر تابلوی «خیابان تهران» در سئول، توجه رهگذران و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

این فرد پس از مشاهده نام تهران بر روی یکی از خیابان‌های سئول، تصمیم گرفت سهمی نیز برای زادگاه خود در این یادمان شهری ثبت کند و نام «بافق» را در پایین تابلو نوشت.

این اقدام اگرچه خسارت قابل توجهی به تابلو وارد نکرد، اما بحث‌هایی درباره حفظ اموال عمومی و رفتار گردشگران در خارج از کشور به راه انداخت.

اقدام پرحاشیه یک گردشگر ایرانی در پایتخت کره جنوبی! + عکس

کد خبر 1046896

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • شریف IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    بی فرهنگ!!
  • Roja IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    این که چیزی نیست! دیوار نویسی روی آثار باستانی مانند...؟!!
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    بی شعور و بی فرهنگ ، آبروی ایرانی و بافقی ها رو بردی
  • بهمن IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    عجب آدم احمقی بوده واقعا راست میگن پول فرهنگ نمیاره اینا فقط پول دارن
  • افشین IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    جای تاسف هستش
  • سجاد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    بهتره همه گردشگرها قبل از خروج از کشور با الزامات و باید و نباید ها در کشورهای دیگه یه بار دیگه آشنا بشن. توی اون ایام مگه چندا بافقی رفتن اونجا. یه معذرت خواهی توی فضای مجازی شاید التهابات را کم کنه.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    گند زده به دکور انجا
  • به اصطلاح اصلاح طلب IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    باید این بی فرهنگیشون رو همه جا به نمایش بگذارن!!!!!