مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۲ نفر

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از موسسات آموزشی در کشور موجب گشته تا بسیاری از علاقمندان یادگیری زبانهای خارجی برای ادامه برنامه های تحصیلی خود در کلاسهای آنلاین موسسات زبان شرکت کنند. اما همواره این سوال برایشان مطرح است که آیا شرکت در کلاسهای آنلاین زبان می تواند به اندازه کلاسهای حضوری مفید باشد؟

image-20210304103530-1.jpeg

و یا اینکه اساسا کلاسهای آموزش آنلاین زبان چه تفاوتی با کلاسهای حضوری دارد؟ چنانچه این سوال شما نیز می باشد، بهتر است این مقاله را دنبال کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از آموزشگاه زبان اسپیکان باید گفت که امروزه تفاوتی در یادگیری زبان بصورت آنلاین یا حضوری وجود ندارد و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

تفاوت یادگیری زبان در کلاس آنلاین با حضوری چیست؟

اگر به هر دلیلی امکان شرکت در کلاسهای حضوری زبان در موسسات را ندارید، نگران نباشید! زیرا یادگیری زبان بصورت آنلاین دقیقا مشابه یادگیری در کلاسهای حضوری موسسات است و هیچ تفاوتی باهم ندارند، در آموزش آنلاین زبان همانند کلاسهای حضوری از یک روش تدریس، کتب، منابع و سرفصل های آموزشی استفاده می شود. تنها تفاوت کلاس آنلاین زبان با کلاسهای حضوری این است که شما بصورت فیزیکی در کلاس درس حاضر نمی شوید. در واقع شما بر بستر نرم افزاری تحت web و با یک ارتباط زنده ویدیویی (Live) با مدرس و هم کلاسی های خود در کلاس حاضر می شوید و با یکدیگر به تبادل نظر و یادگیری زبان می پردازید. در کلاسهای آنلاین زبان همین کافیست که بدانید بر خلاف تصور عموم مردم، این دوره ها بصورت ویدیوهای از پیش ضبط شده و یا اپلیکیشن موبایل نیست!

کلاس زبان آنلاین یا حضوری؟ کدام بهتر است؟

مزایای شرکت در کلاس آنلاین زبان چیست؟

· برگزاری کلاس بدون محدودیت زمان و در ساعت دلخواه زبان آموزان.

· دسترسی و برگزاری کلاس بدون محدودیت مکانی حتی در مسافرت و ایام تعطیل.

· صرفه جویی در وقت (اعم از زمان صرف شده برای رفت و آمد و اتلاف وقت در ترافیک).

· صرفه جویی در هزینه (اعم از هزینه های رفت و آمد، خرید کتاب های درسی و …).

· پرداخت شهریه کمتر نسبت به کلاسهای حضوری اما با همان کیفیت آموزشی.

· عدم مشکل انتظار برای شروع ترم در دوره های حضوری آموزشگاه.

· عدم لغو کلاس بدلیل وابستگی به شرایط آب و هوا.

· آرامش ذهنی، راحتی و آسایش بیشتر و عدم خستگی ناشی از رفت و آمد.

· داشتن بالاترین حد تمرکز و اعتماد به نفس برای یادگیری بیشتر.

· نظارت خانواده ها بر روند برگزاری کلاس و تدریس مدرسین.

موسسات آنلاین زبان یا مدرسین فضای مجازی؟

امروزه با توجه به گسترش نرم افزارهای ارتباط جمعی در فضای مجازی همانند اینستاگرام، تلگرام و غیره، شاهد افرادی هستیم که تحت عنوان مدرس اقدام به تبلیغ برای جذب زبان آموزان می کنند که متاسفانه هیچ پیشینه و جا و مکان مشخصی از این افراد وجود ندارد و در نتیجه نمی توانند انتخاب درست و قابل اعتمادی باشند. اما در مقابل موسسات معتبر زبان بدلیل دارا بودن مجوزهای رسمی، آدرس و تلفن مشخص، در دسترس بودن به جهت پیگیری های مالی و آموزشی، حضور دائمی مدیران، بهره گیری از کارشناسان آموزش و اساتید حرفه ای زبان و اعطای مدرک معتبر مورد تایید مراجع ذیصلاح مثل آموزش و پرورش، یقیناً انتخاب بهتر و قابل اعتمادتری خواهند بود.

کلاس زبان آنلاین یا حضوری؟ کدام بهتر است؟

ویژگی های بهترین آموزشگاه آنلاین زبان چیست؟

درحال حاضر آموزشگاه های متعددی در کشور و در شهر تهران وجود دارند که خدمات آموزش آنلاین زبان ارائه می دهند، اما موسسات زبانی که فاکتورهای زیر را داشته باشند می تواند به شما برای انتخاب بهترین آموزشگاه آنلاین زبان در تهران کمک شایانی کند:

· سابقه فعالیت مستمر در حوزه آموزش.

· بهره گیری از اساتید تحصیلکرده و باتجربه در تدریس آنلاین.

· استفاده از جدیدترین کتب و منابع آموزشی روز دنیا.

· ارائه فایل های صوتی و تصویری کتاب یا جزوات آموزشی به زبان آموزان.

· استفاده از قویترین پلتفرم های آموزش آنلاین.

· برگزاری کلاسهای پشتیبانی و رفع اشکال بصورت آنلاین.

· ارائه خدمات آموزشی برای تمامی رده های سنی.

· ارائه کلاسهای متنوع مطابق با روز و ساعت دلخواه زبان آموزان.

· استفاده از سیستم تعیین سطح آنلاین (بصورت کتبی و شفاهی).

· برگزاری آزمونهای منظم سنجش پیشرفت بصورت آنلاین در پایان هر ترم.

· ارائه کارنامه اینترنتی پایان هر ترم و ارائه مدرک معتبر پایان دوره.

· دارا بودن مجوزهای قانونی از مراجع آموزشی ذیصلاح همانند آموزش و پرورش.

کلاس زبان آنلاین یا حضوری؟ کدام بهتر است؟

چرا آموزشگاه زبان اسپیکان؟

با شیوع ویروس کرونا و نیاز همیشگی علاقمندان به فراگیری زبان، آموزشگاه زبان اسپیکان در راستای مسئولیت اجتماعی و رسالت آموزشی خود و همچنین حفظ سلامت زبان آموزان عزیز، اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی و زبان فرانسه با برترین اساتید تحصیلکرده تهران نموده است تا از این طریق همه ی افراد در سرتاسر دنیا بتوانند بدون مراجعه حضوری، در مکان و زمان دلخواه به یادگیری زبان مورد علاقه خود بپردازند.

از ویژگی های برتر موسسه زبان اسپیکان ارائه کلاسهای متنوع آنلاین با جدیدترین متدها و منابع آموزشی روز دنیا برای تمامی سنین مطابق با روز و ساعت دلخواه آنها است. از دیگر ویژگی های اسپیکان استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای آموزشی دنیا (Adobe Connect و Skyroom) است، بطوری که زبان آموزان می توانند همزمان تصویر و صدای استاد را بصورت زنده (Live) داشته باشند و از تخته وایت برد مجازی که در این نرم افزارها قرار گرفته است به راحتی در مباحث کلاس شرکت کنند و تمرینات مربوطه را انجام دهند. همچنین با ضبط جلسه کلاس به دفعات متعدد آن را بازبینی کنند.

در پایان اگر شما نیز قصد یادگیری زبان را دارید و به هر دلیلی نمی توانید در کلاسهای حضوری شرکت کنید، بهتر است شرکت در کلاسهای آنلاین اسپیکان را با اولویت در لیست برنامه های آموزشی خود قرار دهید و برای کسب اطلاع از دوره های آموزش آنلاین زبان هرچه سریعتر با کارشناسان آموزشی ما در شعب اسپیکان تماس بگیرید.

{تماس با موسسه}

شعبه مرکز (یوسف آباد): 88017039-021

تهران، یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، مابین خیابان بیستون و میدان سلماس، پلاک100

شعبه شرق (تهرانپارس): 77742004-021

تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ (امیری طائمه)، مابین چهارراه کیخسروی و رشید، پلاک54

کد خبر 588691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha