مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
۰ نفر

در یادگیری زبان هرگز مقایسه نکنید. مشابهت ها را پیدا کنید. به دنبال این نباشید که چرا در زبان فارسی قاعده گفتاری به این نحو است و در زبان ترکی به شکل دیگر. برای یادگیری ساده زبان ترکی استانبولی به مشابهت ها توجه کنید. عموما استثناء ها در زبان ها محدود هستند.

ساده ترین راه برای یادگیری زبان ترکی استانبولی.jpg

اما نه آن قدر محدود که تصور نمایید ناچیز هستند. بلکه در مقایسه با مشابهت ها محدود و کم هستند. در آموزش ترکی استانبولی و هر زبان دیگری می آموزیم که زبان ها همگی در یک ریشه قوی مشترک هستند. ساختار جمله و قالب بندی زبان تقریبا شباهت دارد. فقط برخی مفاهیم باعث تفاوت شده است. به همین دلیل است که روش گشتاری زبان شناسی در عموم زبان های دنیا جواب می دهد.

اما ساده ترین راه برای یادگیری زبان ترکی استانبولی راهی است که در کمترین زمان این آموزش را برای شما مهیا سازد. آموزش ترکی استانبولی در ۳۰ روز شاید باور کردنی نباشد اما واقعی است. در ۳۰ جلسه آموزشی ترکی استانبولی می آموزید و نیازهای روز خود را مرتفع می نمایید. آموزش ترکی استانبولی مکتب خونه مسیری است که کوتاه ترین زمان های ممکن برای آموزش زبان را برای دانشجویان در نظر گرفته است. از سوی دیگر با مکتب خونه می توانید آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی را تجربه نمایید. همه چیز آماده است تا ترکی استانبولی را در آموزش غیر حضوری ترکی استانبولی با مکتب خونه بیاموزید. مکتب خونه حامی عدالت آموزشی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به سایت مکتب خونه مراجعه نموده و دوره های در حال برگزاری و آماده ثبت نام را ملاحظه فرمایید. مکتب خونه منتظر علاقه مندان به آموزش زبان ترکی استانبولی است.

آموزش ترکی استانبولی مکتب خونه در کمترین زمان ممکن

به نظر شما کمترین زمان ممکن برای یادگیری زبان ترکی استانبولی چند روز است؟ تقریبا بسیاری از افراد بر این باور درست هستند که حداقل شش تا یکسال زمان لازم است تا بتوان به یک تسلط نسبی به یکی از زبان های روز دنیا رسید. این موضوع درست است زیرا یادگیری نیازمند ممارست و صبر در طول زمان است. تمرین مداوم می خواهد و نیازمندی هایی دارد. در نتیجه به سرعت نمی توان به یک زبان تسلط یافت. اما نکته مهم آن است که این زمان را می توان با یادگیری نکات مورد نیاز و مهمتر کوتاه تر نمود. در نتیجه اگر مرجع آموزشی مکتب خونه دوره هایی با نام آموزش ترکی استانبولی در ۳۰ روز را برگزار می نماید، بیراهه نیست. در این دوره ها آنچه نیاز روز است مطرح می شود و فرد را برای رسیدن به ترکی صحبت کردن آماده می سازد تا فرد بتواند به هدف خود سریع تر دست یابد که البته این هدف می تواند مسافرت، کار، تفریح و بسیاری موارد دیگر باشد. اما برای مهاجرت باید زمان بیشتری گذاشت که در این خصوص نیز مکتب خونه دوره های متعدد دیگری را فراهم آورده است. آموزش ترکی استانبولی آنلاین یا آموزش غیر حضوری ترکی استانبولی که می تواند دوره های طولانی تری باشد، از جمله راهکارهای مکتب خونه است. مکتب خونه حامی آموزش است و سال ها است که در مسیر آموزش به بهترین شکل هدایتگر علاقه مندان بوده است. با مکتب خونه و دوره های فعال آن همراه باشید.

آموزش ترکی استانبولی؛ همین حالا

یادگیری زبان ترکی استانبولی زمانی ساده و آسان است که با قواعد و ریزه کاری های ساده آن آشنا شوید. در زبان ترکی حرف با صدا تطابق دارد. یعنی یک حرف دو صدا ندارد و یا یک صدا مربوط به دو حرف نیست. این نکته بسیار مهم است و آموزش ترکی استانبولی را به شدت راحت می کند. نمی توان ترکی استانبولی را با انگلیسی مقایسه کرد زیرا تفاوتهای زیادی دارند. همانطور که اشاره کردم باید به دنبال مشابهت ها بود تا یادگیری سرعت بیشتری بگیرد. زبان ترکی استانبولی شباهت های زیادی به زبان آلمانی دارد و از الفبای لاتین استفاده می کند. پس می توان گفت که اگر تا حدودی با این موارد آشنا هستید، تقریبا چیز جدیدی به ساختار زبانی اضافه نمی شود. پیشینه این موضوع به ساخت زبان ترکی باز می گرددو تحولاتی که آتاتورک برای ایجاد زبان ترکی و جداسازی آن از زبان فارسی و عربی ایجاد نمود باعث شد تا با بهره مندی از برخی زبان های زنده دنیا، یک ساختار جدید ایجاد شود.

علاوه بر موارد اشاره شده فوق باید گفت گرامر زبان ترکی استانبولی فاقد حروف تعریف، فاقد جنسیت برای صرف نمودن افعال، جمع نبستن زمانی که تعداد در کار است و بسیاری از این موارد باعث محبوبیت یادگیری این زبان زنده دنیا است. زبان ترکی استانبولی به لحاظ ساختاری به زبان فارسی نیز نزدیک است و دلیل آن است که این زبان در ابتدا از زبان فارسی ایجاد شده بود. لذا هنوز هم مشابهت هایی در آن احساس می شود که قرابت دور و دراز آن را به سادگی نشان می دهد. حتی ساده تر آن که در زبان ترکی استانبولی، حروف اضافه نیز نداریم. بلکه در ساختار کلمه و جمله آن را لحاظ می کنیم. بسیاری از عبارات در ترکی استانبولی به صورت کلمه هستند در صورتی که با متصل شدن چند عبارت دیگر به جمله تبدیل شده اند مانند Evdeyiz که به معنای ما در خانه هستیم می باشد.

ساده ترین راه برای یادگیری زبان ترکی استانبولی

شاید باورکردنی نباشد اما مشاهده می شود که حتی می توان در طول ۳۰ روز، ترکی استانبولی را آموخت. تمام این موارد تمرین نیاز دارد. تلاش می خواهد و همه این موارد با همت عالی میسر خواهد شد.

جهت آموزش ترکی استانبولی به سایت مکتب خونه مراجعه نمایید. چند دوره برای آموزش ترکی استانبولی در این سایت مرجع در نظر گرفته شده است که با حداقل هزینه و برخی به صورت رایگان برگزار خواهد شد. مکتب خونه به عنوان مرجعی که حامی آموزش می باشد و در طول سالیان، آموزش را تجربه نموده است، شرایط را مهیا کرده تا با ایجاد عدالت آموزشی برای هر فرد در هر موقعیتی، یادگیری آماده و آسان باشد. با مکتب خونه همراه باشید. مکتب خونه منتظر علاقه مندان با استعداد و علاقه مند به یادگیری است. با دوره های مهیج و آموزشی مکتب خونه همراه باشید.

کد خبر 588686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha