مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

با فرارسیدن فصل بهار در روزهای کرونایی با اجاره روزانه خانه در تهران از اتاقک با سفری خاطره انگیز به استقبال نوروز بروید.

image-20210304103231-1.jpeg

باتوجه ‌به سپری شدن روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام نوروز که بازار تفریح و سفر بسیار گرم است و خانواده‌ها به همراه دوستان و بستگان خود در تلاش هستند تا برنامه‌ای مناسب را داشته و دور از شلوغی‌ها و دغدغه‌های روزمره اوقات خوشی را سپری کنند متأسفانه به دلیل شیوع و گسترش بیماری کرونا نوروز سال آینده اندکی متفاوت خواهد بود.

در ایران نیز همانند سایر کشورها به دلیل شیوع بیماری کرونا بر عدم سفرهای بین‌شهری تأکید شده تا از گسترش بیشتر این بیماری جلوگیری به عمل آید و میزان مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس مرگبار کاهش یابد.

در همین خصوص با اندکی تغییر نگرش دررابطه‌با شهر تهران به‌عنوان پایتخت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌توان به این نکته دست‌یافت که نوروز در تهران نیز از جذابیت‌های خاصی برخوردار است که شاید این جذابیت و صفا را در روزهای عادی این شهر در طول سال نتوان دید.

در ایام نوروز که طراوت بهاری در تمام کشور گسترده می‌شود تهران نیز رنگ و بویی تازه میابد. جوانه زدن درختان خبر از تولدی دوباره را می‌دهد که علاوه بر شکوفه‌های بهار عطر و بویی تازه را به این شهر می‌بخشد بنابراین تماشای زندگی تازه و گل‌کاری‌های زیبا در میدان‌ها و بلوارها به‌دوراز ترافیک‌های سرسام‌آور شهری حسی زیبا را در وجود هر شهروندی ایجاد می‌کند به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که نوروز در تهران نیز صفای خاصی را دارد.

علاوه بر ساکنان شهر تهران گردشگران و مسافرانی نیز که برای سفر پایتخت ایران را انتخاب می‌کنند در ایام نوروز نیز می‌توانند اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود در این کلان‌شهر سپری کنند زیرا این شهر به جز فعالیت‌های اداری این امکان را دارد تا مسافران با استفاده از مناطق دیدنی این شهر به ثبت خاطرات دلپذیری در این شهر بپردازند.

مسافران و گردشگرانی که به تهران سفر می‌کنند نیز با اجاره خانه در تهران علاوه بر حس و حال خانه خود می‌توانند یک گردشگری لوکس را در تهران تجربه کنند زیرا در این کلان‌شهر زمینه‌ای فراهم شده که مسافران با استفاده از امکانات جذاب این شهر طعم سفری مدرن و لوکس را خواهند چشید.

در تهران مناطق جذاب و لوکسی وجود دارد که مسافران می‌توانند با مراجعه به آنها سفری جذاب را داشته باشند. در این شهر بازدید از برج معروف و زیبای میلاد با لوکس‌ترین رستوران‌ها و بخش‌های تفریحی و فروشگاهی، مجموعه تفریحی و گردشگری ایران مال که مملو از فرهنگ و معماری ایرانی است، باغ ایرانی که الگو گرفته از باغ زیبای شازده ماهان، ارگ سنتر سعدآّباد برخوردار از انواع فروشگاه‌های صاحب برند و لوکس، مرکز خرید پالادیوم، مگا مال، سام سنتر، گالریا، اطلس نیاوران و همچنین دهکده آبی پارس و پارک آبی اپارک برای سپری کردن اوقاتی فرح‌بخش در آب می‌توانند اوقات خوشی را برای مسافران فراهم کنند.

علاوه‌برآن وجود موزه‌ها و اماکن تاریخی نیز در کلان‌شهر تهران این امکان را فراهم کرده که مسافران و گردشگرانی که علاقه‌مند به رستوران گردی و استفاده از رستوران‌های لوکس و لاکچری هستند نیز می‌توانند اوقات خوشی را در این شهر زیبا داشته باشند.

در این شهر وجود رستوران‌های لوکسی همچون شاندیز جردن، رستوران کالیفرنیایی تراس با سبک و معماری رستوران‌های کالیفرنیایی، رستوران لبنانی کوبابا جردن، رستوران دیوان با سرو غذاهای سنتی، رستوران گردان برج میلاد، رستوران البرز رستوران سنتی عالی‌قاپو و رستوران هندی تاج‌محل شرایطی را فراهم کرده که مسافران و گردشگران در صورت علاقه‌مند به تست غذاهای مختلف با مراجعه به این رستوران‌ها لحظات خوبی را سپری کنند.

بنابراین با تمامی این جذابیت‌ها به‌صراحت می‌توان گفت که کلان‌شهر تهران نیز می‌تواند منطقه‌ای جذاب برای سفر باشد اما علاوه بر امکانات لوکسی که در تهران وجود دارد بحث اقامت مسافران و گردشگران نیز مسئله‌ای اساسی است که می‌تواند به یکی از دغدغه‌های آنها تبدیل شود.

در همین خصوص وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی ایجاد شده‌اند تا مسافران و گردشگران بدون پرداخت هزینه بالای هتل‌ها و مهمان‌سراهای واقع در مرکز شهر قبل از سفر محلی مناسب را برای اقامت خود، خانواده و دوستان جستجو کرده و با انتخاب بهترین گزینه ضمن رزرو آنها سفری مملو از آرامش را آغاز کنند.

اقامت در تهران در نوروز ۱۴۰۰ با اجاره خانه در تهران

اما از بین این وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، سامانه هوشمند اتاقک که مانند Airbnb که برترین سامانه اجاره خانه در سراسر جهان محسوب می‌شود، اتاقک هم برترین سایت اجاره ویلا به شمار می‌رود که بستری را در کشور عزیزمان ایجاد کرده که مسافران و گردشگران برای سفر به پایتخت ایران می‌توانند با استفاده از این وبسایت و اپلیکیشن به اجاره روزانه خانه در تهران بپردازند و علاوه بر برخورداری از حال و هوای خانه خود پس از یک روز جذاب و پرهیجان در تهران استراحتی سرشار از آرامش را داشته باشند.

با استفاده از این وبسایت و اپلیکیشن مسافران و گردشگران می‌توانند ضمن مراجعه به بخش اقامتگاه‌های اقتصادی اقدام به اجاره روزانه آپارتمان در تهران از سامانه اتاقک) https://www.otaghak.com/city/tehran  (کرده و سفری جذاب و مقرون‌به‌صرفه را آغاز کرده و در اقامتگاهی آرام و مطلوب را داشته باشند.

اما در روزهای کرونای نیز مسافران در ایام نوروز می‌توانند با مشاهده بخش اقامتگاه‌های بهداشتی به اجاره روزانه خانه در تهران از اتاقک بپردازند و در اقامتگاه‌هایی که با رعایت اصول بهداشتی ضدعفونی شده و فاصله زمانی مناسبی برای مستقر شدن مسافران بعدی در نظر گرفته شده به سکونت بپردازند در چنین شرایط مسافران در محلی بهداشتی به اقامت خواهند پرداخت و سفری سلامت را تجربه خواهند کرد این در حالی است که مسافران و گردشگرانی که اقدام به اجاره روزانه خانه در تهران از اتاقک می کنند نیز در زمان اقامت خود از خدمات ۲۴ ساعته واحد پشتیبانی این وبسایت و اپلیکیشن برخوردار خواهند شد و دغدغه‌ای را در خصوص ایجاد مشکلی در اقامت خود نخواهند داشت.

کد خبر 588690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha