مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

امروزه با گسترش پیری زودرس و بروز چین و چرزوک روی پوست، روش‌های زیبایی در حال افزایش هستند. روش‌های کم‌تهاجمی برای درمان علائم پیری پوست نتایج بسیار خوبی دارند. یکی از بهرتین روش‌های جوانسازی پوست، بوتاکس است. دلیل استقبال زیاد از تزریق بوتاکس چیست؟ بوتاکس چه فوایدی دارد؟ چرا خرید بوتاکس روز به روز در حال افزایش است؟

بوتاکس - پوست - زیبایی - آرایش

علاوه بر بوتاکس، روش‌هایی مثل تزریق ژل نیز طرفداران زیادی دارند. تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید موجب آبرسانی عمیق پوست و درمان چین و چروک‌ها می‌شود. یکی از پرکاربردترین ژل‌های جوانسازی رووفیل است.

بوتاکس چیست؟

روش درمانی بوتاکس بر پایه تزریق سم تضعیف شده بوتولونیوم است. مواد بوتاکس ارتباط اعصاب در عضله را با مغز قطع می‌کنند. بر اثر حرکت عضلات پوست، چین و چروک‌ها ایجاد می‌شوند. اما با تزریق بوتاکس دیگرپیام‌های حرکت اعصاب به بافت پوستی ارسال نمی‌شود. این کار سبب درمان چین و چروک‌های پوستی می‌شود. همچنین از بروز مجدد علائم پیری در پوست جلوگیری می‌کند.

بوتاکس روشی کم‌تهاجمی و شناخته شده برای درمان خطوط روی صورت است. این روش از ایمنی بالایی برخوردار است. به همین دلیل برای تزریق در نقاط حساس پوست مانند اطراف چشم و لب، مناسب است. سازمان FDA نیز روش درمانی بوتاکس را تایید کرده است.

مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد بوتاکس بدانید

چه برندهایی برای خرید بوتاکس معتبر هستند؟

اولین برند تولید کننده فراورده‌های بوتونولیوم، برند بوتاکس است. برند بوتاکس توسط شرکت آلرگان تهیه شده است. به همین دلیل فراورده‌های بوتولونیوم با نام بوتاکس نیز معروف شده است.

یکی از ایمن‌ترین برندهای بوتاکس، دیسپورت است. این برند در اکثر کشورهای دنیا به فروش می‌رسد. بوتاکس دیسپورت در کشور انگلستان تولید می‌شود. دیسپورت رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده است. به دلیل اثربخشی فوق‌العاده و بروز حداقل عوارض جانبی پس از تزریق، به محبوبیت فراوانی در این زمینه دست پیدا کرده است.

نورونوکس نیز برند محبوب بعدی در زمینه تزریق بوتاکس است. این برند توسط کشور کره تولید می‌شود. این برند قیمت پایین‌تری نسبت به دیسپورت دارد. اثربخشی آن مشابه دیسپورت است.

برند ایرانی مصپورت نسبت به سایر برندهای ذکر شده قیمت پایین‌تری دارد. عملکرد آن مشابه بوتاکس‌های خارجی است.

کاربردهای تزریق بوتاکس

بوتاکس کاربردهای فراوانی دارد. این ماده برای مصارف درمانی و زیبایی تزریق می‌شود.

کاربردهای درمانی بوتاکس

بوتاکس برای درمان افتادگی پلک، میگرن، رفع گرفتگی عضلات، تعریق بیش از حد بدن و رفع پرکاری مثانه تزریق می‌شود.

کاربردهای زیبایی بوتاکس

آمارها نشان می‌دهند بیشترین استفاده از بوتاکس در زمینه زیبایی انجام می‌شود. ایمنی بالا، عوارض جانبی بسیار کم، دوره نقاهت کوتاه و اثربخشی فوری موجب استفاده گسترده بوتاکس در زیبایی شده است. رفع خطوط عمیق تا سطحی پوست، درمان خط اخم، رفع خطوط دور لب، خطوط گردن و اطراف بینی از کاربردهای بوتاکس برای زیبایی است.

خطرات تزریق بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس در مقایسه با عمل‌های جراحی خطرات، هزینه و ریسک بسیار کمتری دارد. در صورتی که بوتاکس در مراکز معتبر تزریق شود، هیچ گونه خطری بیمار را تهدید نمی‌کند. مراکز معتبر از بوتاکس استاندارد برای تزریق استفاده می‌کنند. اما برخی آرایشگاه‌ها و مراکز درمانی بدون مجوز، از مواد بی‌کیفیت برای تزریق استفاده می‌کنند. تزریق بوتاکس با این روش موجب بروز عوارض جانبی شدید می‌شود. یکی از عوامل مهمی که موجب کاهش ریسک در تزریق بوتاکس می‌شود، تجربه پزشک متخصص است. پزشک باتجربه با اصولی‌ترین روش بوتاکس را تزریق می‌کند.

از عوارض جانبی بوتاس می‌توان به سردرد و بروز علائم سرماخوردگی اشاره کرد. این علائم کاملا موقتی هستند و پس از مدت کوتاهی از بین می‌روند.

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

معمولا اثرات بوتاکس بین ۴ تا ۶ ماه ماندگار است. اما ماندگاری آن به عواملی مثل سن، میزان ماده تزریق شده، نوع پوست و عمق چین و چروک‌ها بستگی دارد. بوتاکس اصل ماندگاری خوبی دارد و تجزیه آن به آرامی انجام می‌شود. همچنین پس از اتمام دوره ماندگاری، شرایط پوست به حالت اولیه باز نمی‌گردد. تزریق مجدد بوتاکس نیز می‌تواند به افزایش مدت زمان ماندگاری کمک کند. اما بهتر است نزدیک‌ترین زمان تزریق مجدد، حداقل ۳ ماه پس از تزریق قبلی باشد. تزریق مجدد و زودتر از موعد، ممکن است بدن شما را به مواد بوتاکس مقاوم کند و در این صورت بوتاکس اثربخشی مناسبی نخواهد داشت.

دوره نقاهت بوتاکس چقدر است؟

تزریق بوتاکس دوره نقاهت کوتاهی دارد. تقریبا بلافاصه پس از تزریق می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. از انجام فعالیت‌ها و ورزش‌های سنگین تا چند روز پس از تزریق پرهیز کنید. مراقب باشید تا چند ساعت بعد، به محل تزریق فشار وارد نکنید.

هزینه تزریق بوتاکس

همان‌طور که ذکر کردیم، برندهای مختلف بوتاکس، قیمت متفاوتی دارند. پس برای خرید هرکدام از آن‌ها باید هزینه متفاوتی بپردازید. همچنین کلینیک‌ها بنابر دوز تزریق مواد بوتاکس، محل تزریق و عمق چین و چروک‌ها، هزینه متفاوتی دریافت می‌کنند. تجربه پزشک متخصص، ارائه خدمات جانبی و... نیز بر قیمت بوتاکس تأثیر می‌گذارد.

مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد بوتاکس بدانید

ژل رووفیل

رووفیل ژل جوانسازی بر پایه هیالورونیک اسید است. این ژل فاقد مواد حساسیت‌زا است و تأثیرات آن بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است. رووفیل با به‌روزترین تکنولوژی در زمینه تزریق ژل تهیه می‌شود. این ژل در تمامی نقاط صورت تزریق می‌شود. از فواید آن می‌توان به زاویه سازی فک، افزایش حجم گونه و لب‌ها، درمان فرورفتگی‌های پوست و جوانسازی اشاره کرد. فیلر رووفیل با فناوری پپتیدی تولید می‌شود. به این صورت که پیوند هیالورونیک اسید با پپتید موجب افزایش مدت زمان ماندگاری ژل می‌شود. ماندگاری رووفیل نسبت به سایر ژل‌های هیالورونیک اسید بیشتر است. این ژل حداقل ۱۲ ماه ماندگاری دارد. این ژل مانع تجزیه هیالورونیک اسید در پوسیت می‌شود. به همین دلیل به مدت طولانی پوست را جوان و شاداب نگه می‌دارد.

فواید تزریق رووفیل

خرید اینترنتی ژل رووفیل راهی بی‌خطر و بدون نیاز به عمل جراحی برای جوانسازی پوست است. رووفیل با جذب هیالورونیک اسید به پوست آن را آبرسانی می‌کند. همچنین پوست را برای تولید کلاژن تحریک می‌کند. نتایج تزریق رووفیل کاملا طبیعی است و ظاهر مصنوعی به صورت نمی‌دهد. تمامی مراحل تولید رووفیل با استانداردهای جهانی بررسی می‌شود. این ژل با مواد اولیه کاملا طبیعی و سازگار با پوست تهیه می‌شود. ژل رووفیل اثر فوق‌العاده‌ای بر پوست می‌گذارد. این ژل حالت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. رووفیل به طور یکنواخت در پوست پخش می‌شود.

انواع ژل رووفیل

این ژل در انواع مختلفی مثل: رووفیل فاین، پلاس و اولترا تولید می‌شود. رووفیل اولترا حجم دهی فوق‌العاده‌ای دارد. این ژل به عمیق‌ترین لایه پوست نفوذ می‌کند و چین و چروک را از بین می‌برد. رووفیل پلاس توانایی کمتری برای حجم دهی دارد و پوست را آبرسانی می‌کند. رووفیل فاین چین و چروک‌های ظریف را از بین می‌برد.

بازرگانی آدینا مد وارد کننده بوتاکس اصل و ژل رووفیل با بهترین کیفیت به ایران است. این شرکت برندهای متنوع را به بازار عرضه می‌کند.

کد خبر 588688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha